owhjee hhihi, hing de ring een 2 weken geleden nog helemaal stil, nu beweegt hij eerst draaide hij rondjes en daarna ging die van zij naar zij maargoed, ik ga me maar niets in me hoofd halen anders wordt ik alleen maar zenuwachtig
hoi dames ik heb het dan ook maar geprobeerd raar hoor bij mijn dochtertje stil bij mijn hond haha stil bij mijn man stil en bij mij als een gek heen en weer grappig en raar want ik ben ongi
Ik heb het vandaag ook nog bij een vriendin geprobeerd waarvan ik zeker wist dat zij niet zwanger was. Hij hing idd stil! Bij een andere vriendin (die over 8 weken mag....) draaide hij wel! Dus.... bij mijzelf blijft hij ook draaien! Wel lastig hoor.... Nu nog 2 weken geduld uitoefenen!
waarschijnlijk gisteren mn ei gehad (vandaag nog steeds pijn) maar goed, nog een keer gependeld en hij gaat nu echt als een gek tekeer, spannend hoor, haha
Hey meiden! Ik heb via via geleerd dat als je boven je hand pendelt, je kan voorspellen hoeveel jongens en hoeveel meisjes je zult verwachten. Als de ring rondjes draait, dan word het een meisje. Als de ring heen en weer beweegt, dan word het een jongen. Je pendelt net zo lang tot de ring stil hangt. Zo heb ik dat een keer bij mijn oudste zus gedaan en zij wil echt geen kinderen. Er zat echt geen beweging in. Dit heb ik ook bij haar vriend gedaan en inderdaad, geen enkele beweging. De zus van mijn man heeft al 3 jongens en wil geen kinderen meer. Bij haar gebeurde ook niks. Bij mij kwam er het volgende uit: jongen, meisje, jongen, meisje. Het leuke is dat er hetzelfde bij mijn man uit kwam. Het is wel erg toevallig dat er bij diegene die geen kinderen (meer) willen er dus niks gebeurt. Ik vind dit best grappig, maar ik hou me er niet aan vast hoor.
Grappig hoor. Heb het ook eens geprobeerd. paar dagen geleden hing hij stil. Gisteren voorzichtig beweging..... Hahaha als het klopt val ik ter plekke van mijn stoel want ik vind het leuk maar denk niet dat het wat zegt
Ik schreef net dat er bij mij het volgende uitkwam: Jongen, meisje, jongen, meisje. Nu heb ik net even boven mijn hand gependeld en er kwam weer hetzelfde uit. Ook heb ik even boven mijn buik gependelt. En toen ging mijn ring heen en weer: een jongen! Dus als ik nu echt zwanger ben dan klopt zowel mijn eigen pendel ( voor mijn eerste beebie dan) als de pendel van Hummel. En dan heeft Hummel ook de maand goed gependeld. Nou nu op naar zaterdag voor mijn 2e testje!
nog 2 dagjes en dan kan ik ook vertellen of d pendel klop of niet dus moet ik nu nog heel even geduldig afwachten he
Hey Danjo! Hummel vertelde mij dat het zowel de bevruchting kan zijn als een positieve test. Ik weet er verder ook niks vanaf, alleen datgene wat me verteld word. En ach, ik vind gewoon allemaal wel grappig.
als ze vraagt wanner zwanger is het vanaf de bevruchting Vraagt ze nu wanneer posi test dan zou er idd maarkt uit komen
Boven mijn hand zegt de pendel dat ik een meisje krijg want het draait rondjes! Maar als ik het boven mijn buik doe dan hangt hij stil, dus volgens de pendel zou ik dan nu niet zwanger zijn! Ik ben eens benieuwd!
bij mij pendel ik steeds het zelfde(waarschijnlijk al 10 keer hihi) zwanger en een meisje dus binnen een twee tal dagen zou ik meer moeten weten ik zet ik het hier zeker neer
He ik heb het ook geprobeerd! En idd hij beweegt als een gek! Mijn moeder heeft het het ook wel eens boven mijn hand gedaan en toen ging die een streep maken drie x en de 4e keer een rondje.. Dit zou betekenen dat wij 3 jongens en een meid krijgen..