mijn cycles is nog steeds niet op de rit!..ik heb aan de prilpil gezeten!...(9 maanden).. en heb me laaste prik vorig jaar januari gehad!.. dus in april ben ik al weer een jaar van de pil af! maar het schijnt dus dat jet heel erg lang kan duren tot dat de hormonen me lichaam uit zijn!helaas... me cycles is dus nog niet te peilen!.. vorige maand was het dus 38 dagen... en ga er nu van uit dat dat weer het geval zou zijn!.. dus ik ga het gewoon afwachten we hebben gelukkig helemaal geen haast! ik ben nu aan het tempen...en heb me eisprong nog niet gehad!...
heb trouwens gelijk me banner veranderd!haha...was er al een tijdje nie meer op geweest! heb jij trouwens wel een stabiele cycles?
mm ok das laat! kut is dat he! maar dan duurt het wel lang voordat de prikpil hormoon uit je lichaam is.... ik hoorde dat als je de pil slit die ongeveer na een maand of 4 uit je lichaam was..
ja de gewone pil is minder erg als de prikpil of zo...lekker he?heb ik weer!hahaha... hoe lang ben jij al bezig?
oke dus 5 maandjes! zou idd echt super zijn he?...duurt allemaal heel erg lang niet?..!puff... nou meid heel erg veel succes!hoop dat je zwanger bent!...
was er maar iets dat je het hartje zelf kom horen hahaha... als ik zwanger zou zijn zou ik al bijna 6 weken zw zijn dus... wel duimen dat ik morgen een positiefe test heb he haah,, ik duim ook voor jou dat het snel gebeurt
@edithdeb bedankt voor de uitleg....... Ik heb het ook verder opgezocht op internet google lijkt me absolut geen pretje om dat te hebben. Ik heb zelf ook wel eens in het verleden de prikpil gehad maar het duurde 6 maanden voor ik weer m,n normale menstruatie kreeg......wil het nooit meer die pil...
he ik heb ook aan de prikpil gezeten...en heb ng steeds geen normale cycles ben nu 11 maanden verder!....
ik zag net ergens iets staan over pob ofzo maar kan het nergens meer vinden dat betekende dat je haast of geen ei heb? wie weet hier iet svan>>
als je geen eisprong hebt kan je niet zwanger raken nee.... maar als ik het zo zie kan je zwanger raken omdat je zo nu en dan een eisprong hebt...snap je?
haha ok dus als je naturlijk ongi wordt heb je een ei! ahah maarrrr ik voel hem nooit of heb er eigenlijk nog nooit op gelet ... of ben ik nu raar
hahaha, ik weet niet of dat met je ongi te maken heeft... IEMAND?! haha ik heb ook nog nu toe me ei niet gevoeld..!tenminste dat denk ik!... dus het is niet raar