xnikkyx er zijn hier genoeg onderwerpen over op het forum onder zwanger worden en vruchtbaarheidsbehandelingen. Daar kunnen ze vast wel antwoord geven op al je vragen..
hier trouwens nog steeds schommelende ketting boven mijn buik. Hangt stil boven de bank .... hahahaha nog 2 dagen en we weten het
ik ben met de zwangerschap van mijn zoontje perongeluk zwangergeraakt. terwijl het onmogenlijk zou moeten zijn ja. ik zou aan de hormonen en wilde daar eerst even over na denken en toen ik terug zou naar de gyno voor de medicatie was het niet meer nodig, omdat ik toch stiekum na al een halfjaar niks te hebben gehad wel een eisprong kreeg en gelijk zwanger was het is dus niet onmogenlijk
de zwangerschap van mijn zoontje daar ben ik lang mee bezig geweest, maar deze was ik pas mee bezig van af okt 2007 dus dat ging razend snel
Hij zwiept behoorlijke rondjes ! Zou het een meisje worden Bedankt voor je tip ! Ik had trouwens ook het touwtje verkeerd gebruikt Whaha maar uiteindelijk deed hij t dus en het was bijzonder om te zien !
ja he! ben benieuwd of het echt is! dan ben ik ook zwnager haha! waneer ben jij er achter gekomen dat je zwanger bent?
ok! heb afgelopen maandag getets maar negatief ga morgen weer tetsen denk ik! hoelang was jij gestopt met pil ?