Help PUKKELS!

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Joytje, 26 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joytje

Joytje Actief lid

27 sep 2007
    259
    0
    0
    zoals de titel het al zegt ik heb erg last van pukkel in mijn gezicht en op mijn rug!

Wie heeft dit nog meer en wat doe je er aan?

is er uberhaupt wat aan te doen?

:cry:

2. smallgirl77

smallgirl77 Bekend lid

17 okt 2007
    523
    0
    0
    Ja mijn gezicht zit ook onder.
    Kan er ook moeilijk vanaf blijven.
    Mijn rug is nog niet helemaal voorzien van die rare dingen, maar ik weet wel dat tijdens mijn vorige zwangerschap mijn rug helemaal vol zat. Dus ik ben bang dat dat ook weer gaat gebeuren.
    Tja wat je eraan kan doen, volgens mij niks.
    Vooral niet aankomen, maar ja dat is al heeeeel erg moeilijk (vind ik).

3. Niet meer actief

Ik heb ook heel erg last van pukkels sinds het stoppen met de pil, bij mij is het dus niet door zwangerschap maar ik denk dat pukkels pukkels zijn. :)
    Mijn hele gezicht zat onder en niks helpt behalve de Dode zee producten van de tuinen ik doe 1 of 2 keer per dag de face wash en daarna smeer ik de Dode zee dag en nacht creme op mijn gezicht. Ik moet zeggen dat ik nu na een weekje wassen en smeren ermee me huid super gaaf is en mooi glimmend en schoon eruit ziet. En heel duur is het spul ook niet en je doet er echt heel lang mee want je hebt er elke keer maar weinig van nodig. En elke week een maskertje op je gezicht doet ook wonderen.

Verder voor mijn rug doe ik gewoon een Scrub elke dag en smeer zelfs gezichts masker op de pukkeltjes voor ik ga douchen..
    Al ben ik dan heel lenig dus ik kan er wel redelijk bij maar je vriend wil het ook vast voor je doen!

Een beetje extra verzorging helpt dus heel goed.

Succes

4. Niet meer actief

Jep..
    Sinds ik zwanger ben heb ik ook pukkels. Wel raar: mn huid is mooier geworden maar er zit wel her en der een dikke pukkel :D haha, vooral op mn rug en schouders, dit had ik normaal nooit.
    Ik had sowieso nooit pukkels, en nu maar een paar maar het valt me nu toch echt wel op!

5. Joytje

Joytje Actief lid

27 sep 2007
    259
    0
    0
    goede tip APPELSLAKJE

ga het zeker uit proberen!

6. Dice

Dice Lid

7 mrt 2008
    41
    0
    0
    Den-Haag
    Ook mijn hele voorhoofd zit vol met fijne pukkeltjes en af en toe heb ik van die pijnlijke dikke pukkels....Ik verzorg mijn huid nu extra goed...
    En ik gebruik nu effe geen poeder of andere soorte make up voor op me gezicht....Ik krijg zo ook boven me borsten....Heel erg vervelend...Maar ik heb het er voor over....Even volhouden !!! We krijgen er iets moois voor terug....
    :)

7. stoetel

stoetel Fanatiek lid

18 dec 2007
    1.108
    0
    0
    Brabant
    Hey meiden.

Ik heb rond mijn eisprong ook last van een enkele grote pukkel in mijn gezicht.
    Maar sinds vandaag heb ik ze ook op mijn schouders.
    Afgelopen maandag heb ik mijn eisprong gehad,
    zouden die puistjes eventueel iets anders kunnen betekenen? ;)
    Ik bedoel van het innestelen ofzo?

8. cvwinkoop

cvwinkoop Bekend lid

31 mei 2007
    653
    0
    0
    Student
    Veenwouden
    Mijn hele rug zit er onder. Op m'n gezicht zitten er een stuk of 6, gelukkig niet zo veel, ik heb alleen bijna nooit last van pukkels, heel soms 1 op m'n gezicht.

9. sandra1975

30 nov 2007
    75
    0
    0
    Noord holland
    Iedere ochtend als ik wakker wordt en kijk in de spiegel zit er weer één bij. Het houd niet op met die puistjes. :cry:
    Weten jullie uit ervaring of het ook nog ophoud of dat het echt iets is van de eerste maanden. :(
    Ben nu bijna 12 weken en hoopte dat het straks zou stoppen.

Gr sandra

10. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    Heb een tip gekregen van een kennis die is kraamverzorgster, sudocrem smeren, je wordt er wel een spookje van maar het helpt wel. Je moet het wel wat dikker smeren.. Succes ;)

Deel Deze Pagina