Ik smeer iedere ochtend met de bodybutter van kruidvat; in verschillende geuren verkrijgbaar; cocos of fruit bijvoorbeeld. Heerlijk spul!
Smeren helpt toch niet tegen striae, is voor een deel erfelijk bepaald of je het krijgt. Ik vind het wel heerlijk vind om me in te smeren. Ik gebruik de mama lijn van Zwitsal. Ruikt lekker, m'n huid word er lekker zacht van en trekt snel in.
Hier ook de zwitsal mama creme! ruikt heerlijk! Gebruik het niet elke dag trouwens.. Wil denk ik als deze op is over naar olie aangezien ik een litteken boven mn navel heb en die wel graag soepel wil houden.
Ik heb die van de Hema, smeert goed, trekt prima in en ruikt ook nog eens heel lekker. Buikje voelt lekker zacht. Kost maar oets van 3 euro voor een grote tube!
Ik heb ook de mama lijn van zwitsal. Nu heb ik er geen last meer van maar voor de 14 weken ging ik bijna over mijn nek van die geur. Terwijl ik zwitsal normaal altijd erg lekker vind.
kruidvat eigen merk bio oil werkt net zo goed als originele bio oil maar goedkoper en ruikt ook erggg lekker en je word er zooo lekker zacht van
hallo, ik ben ook op zoek naar een goede creme voor de buik. aangezien ik nu al een bol buikje heb. maar ik denk ook dat niet alle striemen voor komen kunnen worden. maar weleda zal ik eens proberen.