Ik heb er twee van mamalicious en die zitten heerlijk! Verder draag ik veel jurkjes met een legging eronder zit toch het lekkerst vind ik. En zodra ik thuis ben gaat alles uit en loop ik in een wijd tshirt van manlief
Ik heb er 2 vd H&M, vind ze heerlijk, en t zijn leuke skinny modellen. Buikband is nog iets te wijd, dus ik doe altijd een hemdje aan, dan zakt ie niet af. Ze zijn ook erg gunstig geprijsd! Deze waren 29,95, en er was destijds een actie 2e halve prijs. Voor 45 twee leuke jeans
Ik heb er van bon prix. Alles wat ik in de winkel ging passen zat voor geen meter. ik ben kort en stevig en mijn dijbenen in een skinny dat is op dit moment geen gezicht. Het elastiek van de buikband is verstelbaar dus die blijft goed zitten!
Ik heb er 3 van de H&M waarvan er maar 1 lekker zit omdat er een riem omheen kan, bij de andere 2 kan dat niet en daar loop ik de hele dag aan te hijsen en te trekken, GEK word ik er van! Zodra ik thuis kom gaan die ellendige broeken ook meteen uit. Dus ehh, ik zou zeggen, kies er een waar een riem om kan!