Dit is geen standaard 'regel'. Ik draag nu nog steeds de broeken die ik bij 10 weken zwangerschaps gekocht heb. Die zitten nog steeds prima. Als ik nu 1 of 2 maten groter zou gaan dragen zakken ze van mn kont.
Ook ik zweer trouwens bij de h&m. Vooral vanwege de prijs. Hier ook een superfijne broek van noppies maar die was dan ook 2x zo duur. Dus als je niet te veel geld wil uitgeven... H&m!
Hier zo lang het zomer is leggings en tuniekjes. De positie spijkerbroek vind ik verschrikkelijk pijn doen. Niet zo gek want de kleine schijnt nogal laag te liggen. De broeken blijven stug onder de band dus dan zou ik ze zo laag moeten dragen dat het kruis bijna tussen mn knieën hangt hahahaha.
En hier juist andersom. Ik moest doir mijn snel groeiende buik meteen al een maat groter! Dus gewoon passen in de winkel of 2 maten bestellen. Iedereen is anders
Ik ben heel blij met de broeken van Mamalicios en van l2w! Heb 1 broek van de H&M die ook heel lekker zit, meer broeken heb ik daar nog niet gekocht.
Via marktplaats zou ideaal zijn om te kopen, maar ik twijfel zo over mijn maat. Heb normaal 42, maar om mijn opgezette buik ruimte te geven draag ik nu al liever 44 en wie zegt dat ik niet uiteindelijk nog een maat groter ga? Dus via marktplaats durf ik nog niet zo goed aan.. Ik ga vanmiddag naar de H&M om daar te passen wat goed en prettig zit. Thanks voor al jullie tips, helpt me enorm!
Waar kopen jullie merken zoals Noppies, Mamalicious, Love2Wait, etc? Gister bij de H&M geweest en helaas niet geslaagd. Hingen voornamelijk 'SuperSkinny' varianten die ik niet comfortabel vind zitten aangezien ze net zo strak zitten als een legging, maar niet net zo prettig.. Helaas dus voor mij. Als over een paar weken de meeste mensen het nieuws weten dan durf ik meer naar Prenatal achtige winkels te gaan, wie weet slaag ik daar
Ik heb ze bij een babyspeciaalzaak gekocht, ze hadden daar alles met 50% korting! Ben toen wel naar een plaatsje gegaan waar niet veel bekenden komen. Bij de baby-dump zag ik ook veel Mamalicious hangen
Ik bestel zelf veel online (altijd), je kan het thuis passen en vaak gratis terug sturen als het niet past/lekker zit. Bovendien kan je dan fijn zoeken naar de koopjes
Geen broeken voor mij. Tenminste.. ik draag alleen leggings, met een rokje of jurkje erover. Die van de h&m zitten prima, kun je lekker hoog ophijsen