Hier was ooit al eens een topic over, maar kan m niet meer vinden. Voor degene die vergeetachtig zijn tijdens de zwangerschap, tot wat voor leuke/grappige/genante situaties heeft dit geleid? Vriend en ik lagen op het gras naar de lucht te kijken. Mooi heldere hemel, zonder wolkjes. Ik: kijk een luchtvaartding trekt strepen in de lucht! vl: een wat? Ik: een luchtvaartding. Weet ik veel hoe die noemen Vl: en wat doet dat ding dan in de lucht? ik: ...*denkt na*.... vliegen! Ik: ...*lampje gaat branden*... een vliegtuig! Schatje dat is een vliegtuig .
Sokken per ongeluk in de prullenbak gooien ipv de wasmachine. En afgelopen zaterdag me was in de vriezer gooien ipv de wasmachine. Verder moet ik maar geen spreekwoordelijke gezegden meer doen want ik maak de raarste combinaties.
Ik ben de laatste tijd dingen kwijt die even later toch echt gewoon voor mijn neus liggen. Wilde pas stofzuigen. Kijk in de kast...kast leeg. Geen stofzuiger! Ik hele huis doorzocht. Niks. Ondertussen boos worden op man want die heeft hem zeker weer op een rare plaats neergezet. Na twee keer hele huis omgekeerd ga ik terug naar de kast....staat hij er gewoon... pfffff
Pincode die je al jaaaaren gebruikt... Onjuiste pin. Probeer opnieuw... Oh op foute knopje gedrukt zeker. Onjuiste pin. Probeer opnieuw... Ja nog ff! Onjuiste pin. Laatste poging... Hoezo?!?!?! Ik weet toch zeker zelf wel wat mijn pin is!!! Uw pas is geblokkeerd... Hahahahahaha.
Ik geef veel spullen weg via een weggeefhoek (opruimwoede😜 dan staan ze ineens voor de deur, hoor vl dan gelijk zeggen oohh waarvoor? Vriendin is het vergeten door te geven. ze heeft zwangerschapsdementie😂 *oeps* De afstandsbediening ben ik geregeld kwijt, laatst lag deze in de koelkast😑
Ik had een afspraak bij de VK en zou uit mijn werk komen met het openbaar vervoer. Manlief was die dag thuis, dus hij zou dan naar de bus fietsen en daar op me wachten, of als ik eerder was zou ik daar op HEM wachten.... Dus ik kom bij de bushalte, was ik dus vergeten dat ik op mijn man zou wachten! Dus ben gewoon naar de VK gelopen, in de wachtkamer gaan zitten.... Helemaal geïrriteerd dat mijn man maar niet kwam Komt ie 1 minuut voor de afspraak begon helemaal gestresst binnen omdat ik er nog steeds niet was. En ik zat dus gewoon al 5 minuten relaxed een tijdschriftje te lezen daar
Hahaha blijft heerlijk herkenbaar dit!! Hier trouwens het andere topic nog voor als mensen het nog willen lezen http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap/578155-toppunt-zwangerschapsdementie-d.html Ik was van de week mijn huissleutels kwijt, echt overal gezocht, maar nergens te vinden. Gelukkig had ik reservesleutels bij de buren liggen en dus die maar even opgehaald. Savonds ging ik mijn tanden poetsen, en daar lagen ze, naast mijn tandenborstel en hoe ze daar zijn gekomen? Dat weet ik nog steeds niet
Ik had een afspraak bij de tandarts. Oudste dochter in de auto, daar gingen we. Ergens halverwege ben ik het spoor volledig bijster geraakt, en naar het winkelcentrum gereden.....5 minuten na vertrek, gewoon totaal uit mijn hoofd verdwenen. In de H&M belde de assistente, je hebt een afspraak?? Euh.....oh ja, dáárom zat ik in de auto! Haha, zij kon er gelukkig erg om lachen
Al 5 minuten een gesprek aan het voeren zijn met vriendlief over 1 bepaald onderwerp als vriend op een gegeven moment zeg "ja is toch zo?" Ik; uhmm.... waar hadden we het ook alweer over? En inderdaad die pincodes pff. Nog net geen passen geblokkeerd!
Vorige week mocht ik pas weg van de vk assistente nadat ik had laten zien dat de tijd van mn afspraak 3x genoteerd was, in telefoon, afspraakkaartje en agenda. Van de 5 afspraken heb ik al 3x moeten bellen omdat ik de tijd net meer wist 😳 en 1x dubbel gepland.
Vanmorgen trok ik de voordeur achter me dicht... sleutels vergeten.... Gelukkig hebben de buren er eentje en kwam hun oppas na een uurtje. Afspraak met een vriendin: helemaal vergeten.
Mijn jongste in de auto gezet, hup; we gaan! Maar waar naartoe ook alweer? Heb 10 minuten in de auto gezeten en kon het me echt niet meer herinneren. Bleek naar de vk te moeten. Vanmorgen autosleutels weer eens kwijt. Zegt de oudste; die liggen in de bak met stiften. Geeeeeen idee hoe ik daar bij kwam. Zegt hij later dat hij het al zo raar vond dat ik daar de sleutels neer had gelegd. Dusssss. Mijn bazin zegt bij voorbaat al dat ik pen en papier moet pakken als ik wat voor d'r moet doen of moet onthouden. Zegt genoeg denk ik.
Oooh ik heb vorige week iets heel stoms gedaan. Mijn partner heeft mij ten huwelijk gevraagd (yaaaaay!) Omdat ik geen puf had om de hele kring van bekenden (uiteraard wel ouders etc al op de hoogte gebracht) op de hoogte te brengen veranderde ik de volgende dag mijn facebook status in verloofd met veel leuke reacties als gevolg. Echter 1 hele teleurgestelde reactie van broerlief. Die was ik gewoon vergeten persoonlijk op de hoogte te brengen en moest het nieuws op facebook lezen. Hij was daar erg van slag van............ oeps
hahqhah geweldig allemaal zeg! horeca werk: klaar om te beginnen.. vergeet ik mijn sloof achter.. ik achter mijn sloof pakken, loop met mijn sloof in mijn hand naar de afwaskeuken. sta ik daar.. geen idee wat ik daar ging doen. loop ik terug naar voor... huh waar heb ik min sloof nou gelaten? geen idee! Alles afgezocht.... Na lang zoeken had ik die in de prullenbak gegooid in de afwaskeuken! haha gelukkig kon mn baas er een beetje om lachen...
wisteria. Oeh gefeliciteeeerd! en je broer maar een speciale taak geven, om het nog een beetje goed te maken! Eigenlijk best wel slecht van je
Ik moest een brief posten. Speciaal postzegels gekocht. Een paar dagen later kreeg ik zo'n kaartje van postnl dat er niet genoeg postzegels opzaten en dat ik nog even moest betalen het was 2.30 ofzo. Dus ik over de zeik dat 1 postzegel genoeg moest zijn voor 1 zo'n brief. Ik wou bijna een klacht indienen bij postnl. Kom ik erachter dat ik gewoon helemaal vergeten ben een postzegel erop te doen. Ik ben blij dat ik geen klacht heb ingediend dan zou ik mezelf diep schamen haha.
Haha grappig allemaal! Herken het ook! Paar weken terug al weer... ik kwam op m'n werk om 7.30 aan. Zo zeiden ze jij bent vroeg!! Dus ik zeg hoezo? Ik begin altijd om 7.30u. Ja klopt maar vandaag begin je om 8.30u, had je zelf aangevraagd haha. Ik in m'n agenda kijken... ja hoor 8.30u beginnen!