hey dames, ben even advies nodig ik had net na mn wc bezoek rode slijm bij het afvegen .... en schiet nu dus in de stres !! zou het mis gaan ... iemand ervaring ? bedankt vast
Heb ik ook gehad deze zwangerschap, maar er bleek niets aan de hand. Toen het mis ging tijdens de vorige zwangerschappen, ging het erger bloeden. Even afwachten wat er gebeurt dus. Blijft het bij een beetje dan hoeft er niets aan de hand te zijn. Sterkte!
als het niet doorzet en je geen buikpijn heb geen zorgen maken.... erg lastig maar het hoeft echt niks te betekenen! het is ook slijm en geen helder rood bloed toch.
het zit idd in slijm ... maar wel rood maar niet zoals ongesteld bloed zeg maar ... volgen jullie mij nog ? geen krampen trouwens ... maar ken dit niet van mn vorige zwangerschap! bedankt voor reageren!
hier van week 4 tot week 11dagelijks gehad. dood eng maar echt onschuldig. heel dubbel maar maak je niet meteen druk. je bmm is heel goed doorbloed tijdens de zwangerschap en het minste of geringste laat een adertje springen. succes en blijf positief. Liefs Chelleke84
Dankje chelleke voor je bericht fijn om te lezen dat het bij jou goed is gegaan, maar is wel ff schrikken zeg idd .
Ik verlies al vanaf 4 weken regelmatig roze of bloed. Meestal is het ook snel weer weg. Alles is nageken maar niks gevonden en de kleine doet het goed. Mijn vk zegt dat zolang het geen helderrood bloed is en het alleen met afvegen is en ik geen kramp heb, is er weinig aan de hand. Maar ik schrik er toch elke keer van....
Hier ook met 6,5 week bloedverlies gehad, dit was bij mij toen omdat er waarschijnlijk een adertje geknapt was door een hoestbui. Heeft een dag of 3 geduurd. Wel voor de zekerheid een echo gehad, maar alles goed!! Dus het hoeft inderdaad niks te beteken, maar ik snap dat je ontzettend schrikt, en zelfs door onze verhalen misschien niet volledige gerustgesteld bent, je kunt daarom ook altijd even bellen met je VK he. Dat hielp mij wel toentertijd.
Ik heb vanaf week 4 tot week 7 helder rood bloedverlies gehad.. En niet eens bij het afvegen, soms voelde ik het gewoon een beetje lopen.. Maar geen krampen niets en gelukkig niet heel veel. Maar natuurlijk schrik je. En alles is goed gegaan.! 26.4 zwanger en de kleine doet het prima.!
Bedankt allemaal voor jullie reakties !! Erg lief dat jullie de moeite hebben genomen om mij gerust te stellen ! Heb 4 dec afspraak voor vk .... Maar bel morgen even om te overleggen of het eerder kan ! Liefs
Inderdaad morgen even de vk bellen, je bent 7 weken dus ze zouden je voor een echo kunnen sturen. Ik heb ook bloedverlies gehad, eerste echo leek het ook mis te zijn omdat er geen hart activiteit was. Maar de echo daarom toch! Nu 9 weken en ook vorige week een goede echo gehad. Spannend meid, en bij twijfel ook in het weekend de vk bellen hoor!
Meid, bel gewoon je vk als je zoiets hebt, ze zijn ervoor. Rustig aan een gefeliciteerd met je zwangerschap
ff een update : vanmorgen verloskundige gebeld en mocht vanmiddag langs komen voor een inwendige echo. eerst even uitwendig geprobeerd en jaaa we zagen duidelijk een hartje kloppen ontzetten opgelucht ! hopenlijk blijf het allemaal goed gaan ! liefs