Hallo Dames, Op internet kun je testen bestellen die je 6 dagen voor je nod kunt gebruiken. Maar ik moet er vandaag nog een hebben i.v.m. een kijkoperatie die ik morgen heb. weet iemand of er bij een bekende apotheek die testen te koop zijn ? zoja de welke ? bij clearblue staat dat die te gebruiken zijn 4 dagen voor nod. alvast bedankt
kruidvat 2 voor 5 ik heb die van zwanger en kids gehad 6 dagen voor nod en geen streep, met kruidvat 2 voor 5 wel een streep...
Geen enkele test is zo vroeg betrouwbaar. Als je zekerheid moet hebben vanwege een operatie zou ik vragen om een bloedonderzoek. In je bloed is een week na de eisprong al te zien of er iets gaande is. De uitslag van zo'n onderzoek is er binnen een paar uur, als het met spoed behandeld wordt.
Die uitslag kan er zelfs na een half uur zijn bij spoed, tenminste dat is mijn ervaring. En ik persoonlijk zou dat ook doen. Het kan natuurlijk zijn dat de test het nog niet op pikt als je zwanger bent en je wilt geen risico nemen neem ik aan.
Gewoon afwachten,6dg voor nod is nog veeeeels te vroeg. Die van 6dg voor nod gaven bij mij ook negatief aan,zelfs 4dg voor nod dus vind ze niet fijn!
Idd veel te vroeg. Ik was deze keer al 7 dagen voor NOD gaan testen, zelf de vroege dipsticks bleven negatief.. Uiteindelijk testte ik pas 3 dagen overtijd positief!