Hallo dames, helaas heb ik vorige week een vmk gehad. Begonnen met bloeden op 11-12, ook die dag een echo gehad en baarmoeder was al helemaal leeg en schoon. Gebloed tot maandag 15-12. Nu willen we natuurlijk zsm er weer voor gaan (groen licht gekregen van de gyn om direct weer te proberen) en daarom wil graag met ovutestjes starten. Vooral om te weten of mijn LF echt zo kort is als ik denk (9 dgn) en om dat met de gyn te kunnen bespreken. Maar wanneer begin ik nu het beste met ovutesten? Mijn cyclus is normaal altijd 29 dgn en ik denk mijn ei altijd te voelen op dag 20. Normaal gesproken wordt er gezegd te starten met testen rond dag 12, maar is dat na een vmk ook zo? Ik weet dat het het handigst is om eerst een normale menstruatie af te wachten, maar dat willen we dus niet haha.
Tja, een menstruatie afwachten is inderdaad het beste. Als je dat niet wil, is het gewoon gokken wanneer je ei komt. Dus haal maar wat extra testen in huis! Succes!
Dag 1 is de dag van het helderrode bloedverlies, ook bij een miskraam. Ik zou rond dag 10 beginnen met testen en dan door testen totdat je een duidelijke piek gemeten hebt. Succes!
Thnx dames. Zit ff bij z&k te kijken, denk dat ik maar meteen een groot aantal ovutesten aanschaf, zit te denken aan het voordeelpakket met 40 ovu- en 8 zwangerschapstesten. Weet ik zeker dat ik voorlopig genoeg heb, ook als blijkt dat de miskraam mijn cyclus door de war gooit en het ei lang op zich laat wachten!