Hi dames! Zie foto de bovenste is van gister ochtend 8:00, De digitale is van gister ochtend 10:00 (2e urine) En de onderste van vanochtend 8:00 is de streep niet veeeeel te duidelijk voor 1-2 weken? Zal die 1-2 weken aangeven omdat het de 2e urine was? Graag jullie mening
Ik heb even bij mijn testen gegeven (gebruikte ook Sensitest Midstream) maar ongeveer dezelfde streep en ook een digitale met 1-2. Lijkt me dus prima. Overigens testte ik ook met Kruidvat 2v5 en die was lang niet zo mooi gekleurd. De Sensitest kleurt ook wat sneller donkerder volgens mij.
Niks, maar vraag me af of ik inderdaad pas zo kort zwanger ben of al langer. (aangezien ik 25 aug voor t laatst ongesteld was)
Ohja inderdaad! Ik dacht dat 1-2 echt heeeel pril was en dus een heel licht streepje zou geven! Maar ik ben er blij mee haha
Je moet er 2 weken bij optellen hè. De indicator is vanaf de bevruchting. Niet vanaf eerste dag laatste menstruatie. Ik zie een prima streepje. Zo heel erg donker vind ik hem niet.
Klopt dat zou betekenen dat ik op moment van testen ong 4 weken zwanger was. Maar omdat ik 25 aug voor t laatst ongesteld was, was ik in de war want dan was t al bijna 6 weken. Vandaar 1 nov de eerste echo. Ben benieuwd hoe ver ik daadwerkelijk ben
Je kan ook alleen van je laatste menstruatie uitgaan als je een cyclus hebt van 28 dagen, anders moet je tellen vanaf je ovulatie. dus inderdaad wellicht een verlaat ei.