hallo allemaal ik wou eens wetten welke zwangerschaps test julie gebruiken ? charlotte Edit moderator: verplaatst naar Zwanger worden -> Ovulatie en zwangerschapstesten
je kunt volges mij het beste die van de kruidvat/trekplijster gebruiken van 2 voor 4,99 maar bij sommige kruidvat's zijn ze even niet verkrijgbaar.. maar daar kan je wel vroeg mee testen
Ik gebruik ze altijd van Sensitest . Ik heb ze ook van Kruidvat gehad maar het lijkt net of ik dan altijd een blauw lijntje zie verschijnen .
Ik heb er 2 van CB gebruikt, en 1 van Predictor, nu heb ik Matcare besteld.. Weet niet of het verschil uit maakt, maar ja je hebt er wat voor over he
die van predictor schijnt pas ver na je nod positief te kunnen testen. Eigen merk van kruidvat schijnt erg goed te zijn!
Ik heb net Matcare besteld, maar de dure van kruidvat wel eens gebruikt, was ik niet zo tevreden over - kreeg allemaal rare vlekken in het venster terwijl ik me netjes aan de tijden had gehouden. C1000 eigen merk is onhandig en bij CB heb ik een keer een smal streepje gehad terwijl ik niet zwanger was. Moet mijn ideale nog vinden dus! Heb nu ook CB digitaal gehaald in geval van twijfel!
bedoelen jullie de 2 voor 5 euro test's of die van 7 euro per stuk? Die van 2 voor 5 euro bedoelde ik als betrouwbaar... Die van 7 euro per stuk is in mijn ogen een stuk minder betrouwbaar. Ik heb 2 maand terug een vals positieve test gehad op zo eentje. Die van 7 euro per stuk wordt trouwens door dezelfde fabrikant als die van CB gemaakt, in Engeland. Vergelijk namelijk maar eens het adres/fabrieksnaam die op de doosjes van die test's staan
Ja ik bedoelde die van 7 euries per stuk jah ! Die van 2 voor 5 euries hebben ze noooooooooooooit liggen .
ik heb ze van matcare... maar nog nooit positief getest dus kan er niet echt over oordelen maar ook nog geen indrooglijntje ofzo gehad...
ik heb matcare, kruidvat 2 voor 5 en CB digitaal gebruikt en helaas allemaal zondr resultaat, maar denk niet dat dat aan de testen ligt haha
ik zelf heb ja ik ben de naam vergeten het was iets met life ik weet wel dat het van de makers van predictor is maar dan de goedekope versie (10 euro) zij die van de aptoheek, ik kan nog niet zegge of hoe goed is of niet want ik heb nog maar 1 test gedaan negatief dus ik ga terug testen denk 2 januari dan ben ik 2weken overtijd, als daar tegen me regels niet komen