welke zwangerschapstest gebruiken julie ?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door charlotte265, 28 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gill1980

gill1980 Actief lid

15 okt 2008
    150
    0
    0
    clearblue vind ik zelf de beste, maar dat is per persoon verschillend.

2. Krissa

Krissa Bekend lid

16 mei 2007
    585
    0
    0
    Sittard-Geleen
    Ik heb altijd matcare gebruikt.
    Goedkoop via internet te bestellen en mijn HA gebruikt dezelfde bleek achteraf.

Groetjes,
    Krissa

3. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    hallo

ik heb die predictor test gehad geeft positief aan terwijl ik niet zwanger was dus die gebruik ik niet meer

kruidvat 2 voor €5,- geeft nega aan terwijl ik wel zwanger ben dus die gebruik ik ook niet meer

ik gebruik altijd die van c1000 eigen merk en die vind ik wel fijn als die neag of positief aan geeft dan klopt het altijd

groetjes syboena

4. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    hallo

Welke van matcare gebruiken jullie dan?
    ik heb nu die digitale CB nog liggen maar ze zijn niet goedkoop vind ik. die kruidvat 2 voor 5 euro wou ik kopen maar die zijn al weken niet meer te krijgen bij ons.

Groetjes Margha

5. Krissa

Krissa Bekend lid

16 mei 2007
    585
    0
    0
    Sittard-Geleen
    @margha. Welke je gebruikt ligt vooral aan wat je prettig vind. In eerste instantie had ik de casette gekocht, gebruikte er veel omdat ik absoluut geen regelmatige cyclus had. Bij deze moet je urine opvangen en met een pipetje wat erbij zit op de test druppelen.
    Nu had ik de midstream, deze werkt eigenlijk net zo als de predictor of cleur bleu.

Het hangt er dus vanaf wat je prettig vind, ze zijn allemaal goed.

Groetjes,
    Krissa

6. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    ZEKER weten Clearblue, en dan de NIET digitale!

(hihi, komt denk ik ook wel door mijn positieve ervaringen met die testen, zie album!)

7. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    hoi krissa

oke. ik heb eigenlijk alleen nog maar midstream gebruikt van kruitvat en CB. ik denk dat ik die van mat care binnenkort ook ga bestellen maar weet nog niet welke. maar jij nog gefeliciteerd.
    Groetjes Margha

8. Krissa

Krissa Bekend lid

16 mei 2007
    585
    0
    0
    Sittard-Geleen
    Dank je Margha,

Ik hoop dat jij ook gauw geluk hebt.

Groetjes,
    Krissa

9. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

gefeliciteerd meisje0123 :)

ik test met die van de trekpleister 2 voor 5 euro
    ( zelfde als die van het kruidvat, alleen die zijn nergens meer verkrijgbaar)

10. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    ik heb ook die van de matcare besteld via internet die stiks of zo iets
    en daar teste ik dinsdag al posi mee maar echt heel licht zie album en woensdag c1000 eigenmerk gehaalt en daar mee zag je echt goed dat die posi was dus ja ik blijf toch bij de c1000 testen :)
    en heb nu alleen maar matcare in huis omdat ik elke 2 weken wil testen of het hcg goed omhoog gaat en daar zijn die van de c1000 toch iets te prijzig voor

11. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Trekpleister 2 voor 4,99 en kruidvat die van 7 euro daar heb ik wel positieve ervaringen mee.
    Die van trekpleister hebben bij mij 4 dgn voor nod al een licht streepje gegeven die steeds duidelijker werd..
    Iig heel veel suc6 dames en mogen jullie allemaal snel een posi test in handen hebben!

12. michelle2007

michelle2007 Bekend lid

28 okt 2008
    619
    0
    0
    hallo syboena,

hoe duur zijn die dan van c1000 en hoe vroeg van te voren teste jij daar positief mee?

13. Caatjeh

Caatjeh Actief lid

25 nov 2006
    267
    0
    0
    Hallo,
    Toen ik twee jaar geleden zwanger wilde worden, gebruikte is Clear blue. Maar dat heeft me uiteindelijk veel geld gekost. Nu we voor een tweede willen gaan, wil ik de testen van babyboomshop gaan proberen. Mijn cyclus is na min bevalling vrij onregelmatig geworden, en als ik nu weer clearblue ga gebruiken, wordt het wel erg prijzig.
    Ik heb gegoogled naar deze testen, ze zijn goedkoop en wat ik lees zijn de meeste vrouwen tevreden. Zie www.babyboomshop.nl. Je kunt een pakket bestellen, 30 ovulatietesten en 6 zwangerschapstesten voor 26 euro. Als je hun naam noemt in een forum, krijg je een extra pakket. Ik ga het bestellen, en hopelijk met een tevreden eindresultaat.

14. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    Ik ben ook benieuwd naar mensen die ervaing hebben met die babyboom zwangerschapstesten,misschien dat ik ze ook wel wil bestellen.

is er iemand die ervaring heeft met de Hema zwanegrschapstesten?
    ik heb er laatst een pakje van 2 testen mee genomen maar heb geen idee of ze betrouwbaar zijn...

15. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    ik van sensitest (beviel goed) en 1 van clear blue om het te bevestigen :D

16. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    die van de etos en da zijn helemaal niks trouwens! da geeft dikke valse strepen en etos geeft negatief terwijl andere posi zijn.
    Hema, kruidvat en trekpleister zijn wel goed

17. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    ....ik heb net mn eerste keer getest...te vroeg maar we konden het niet laten, met etos maar negatief helaas. Dus ik ben wel blij met jouw opmerking Emma :), hoop dat dat mij ook gaat gebeuren!

18. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
    Hoi dames,

Clear blue heeft bij mij vaak vals positieve resultaten gegeven. Dus een een dun streepje. Wat een plusje moet worden. Nu heb ik getest met de nieuwe van kruidvat. Op de eerste test was helemaal niets te zien en op de tweede test met ochtendurine, gaf ie een een dun streepje aan. Het streepje werd al wel een heel klein beetje zichtbaar binnen de testtijd, en het lijntje werd steeds duidelijker. Het zijn van die nieuwe testen die ook een plusje aangeeft als je zwanger bent. Nu ben ik wel heel benieuwd of het een vals resultaat is, of dat ik wel zwanger ben, aangezien hij op de eerste test helemaal niets aan gaf. Daarna nog eentje gedaan van de da en die was weer negatief....

19. Anoniem01

Anoniem01 Actief lid

6 sep 2008
    110
    0
    0
    Heeft iemand hier al eens de test van Clear Blue gebruikt die gelijk zegt hoelang je zwanger bent? Ik ben er wel benieuwd naar.

20. mooslie

mooslie Actief lid

14 jan 2009
    155
    0
    0
    Bij mijn eerste zwangerschap heb ik de test van dirx gebruikt. een week voor mijn NOD gaf hij een mooie duidelijke streep.

Mijn mijn 2de en 3de heb ik de kruidvat test gebruikt.

Deel Deze Pagina