omdat die duur is en erg laat pas op hcg reageerd. ik testein't verleden + met kruidvat en CB de gewone en predictor pas 1 WEEK erna
Ik heb woensdag met een etos testje gedaan en ik heb alles gedaan wat er stond en het testje was gewoon kapot want het gaf niet eens een streepje aan dan ik niet zwanger was.Dus ik doe het met clear blue gewoon dan staat een plusje als je zwanger bent
Ik heb eerst op NOD getest met Etos eigen merk en daar kwam een hele lichte streep. Daarna met Predictor getest: een hele duidelijke streep! Dus ik ben te spreken over Predictor, die geeft bij mij vette strepen... Misschien nu voor de vergelijk nog een Etostest doen....
Je bedoelt Kruidvat? Maar een goed vergelijk heb je pas als je ze onder hetzelfde straaltje houdt. Tenzij de tweede test lichter is dan de eerste, want hoe later je test, hoe dikker de streep, toch? Is er trouwens ook een bepaalde stof in bepaald eten waardoor je positief kunt testen? Schijnt ook dat je na het eten van een bepaald kruid positief kunt testen voor doping.... Mijn man heeft gisteren bij het Kruidvat een huismerktest gehaald. Niet die van 2 voor 5. Een hardroze verpakking.
Nee, ik bedoelde wel Etos, maar even kijken of die een paar dagen na NOD ook een dikkere streep geeft. Ik heb op dezelfde avond, ongeveer 2 uurtjes na elkaar op NOD eerst de Etostest gedaan en daarna de Predictor. En ik had in de tussentijd wel wat thee op dus je zou verwachten dat de Predictor lichter zou testen omdat mijn plas minder geconcentreerd was. Maar dat deed ie dus niet. Doet er ook niet zo heel erg toe allemaal: ik ben erg te spreken over Predictor! Wel een duurdere test maar ik vind het het geld zeker waard!
Ik teste al heel vroeg positief met sensitest-dipstick. Predictor zelfs na NOD nog negatief- toen maar naar het kruidvat 2 voor 5e. Het grote voordeel daarvan vond ik dat je gewoon na 5 minuten moet aflezen en dan weggooien. Die predictor had bijvoorbeeld toen ik 'm een uur later uit de prullenbak viste ineens wel een streep maar na een kwartier nog niet.
Ja dat klopt wel, Predictor kan nog tot een half uur na testen een streep geven of die dikker maken, zeg maar.... Dat was bij mij ook wel zo.
Ik denk na al deze reactie's dat ik ook maar bij het kruitvat testen ga halen. Ik heb nu Clearview Easy test in huis die zou super gevoelig zijn maar nergens lees ik iets van deze test. Ik heb hem trouwens al gebruikt gisteren moet nog 6 dg wachten maar dacht super gevoelig dan laten we maar eens een testje doen deze was negatief. Ik heb er nog 1 in de kast maar die bewaar ik dan wel even tot ik echt mag testen.
heb van me jongste kruidvat gehad was goed en bij de laste die in miskraam gerulteerd heeft was ook goed en duidelijk leesbaar geef mij maar kruidvat testen
Ik ben absoluut niet te spreken over de kruidvat test, en dan bedoel ik die van 2 voor 5 euro.. Ik heb verschillende keren indrooglijntjes gehad, dan krijg je hoop en wordt je alsnog ongesteld! Voor mij geen goedkope rommel meer, maar gewoon een clear blue test (de gewone). Met clear blue heb ik in het verleden 5 dagen voor NOD al positief getest, door echo's wist ik wanneer mijn eisprong was, dus het was echt 5 dagen voor NOD, ik wil geen andere meer!
ik ga ook voor kruidvat, maar dan niet met dat + je.. ook bij cb met + krijg je vaak dunnen lijntjes of indrooglijntjes.. ik kan er niks mee.. met kruidvat + heb ik posi en nega getest uit t zelfde potje ochtendurine.. en de testen daarna zijn nagengoeg negatief... die goedkope zijn super..helaas niet meer te krijgen anders had ik m allang gehaald... nu moet ik t met matcare gewoon doen.. iemand daar ervaring mee?
Ik heb pas tegelijk met mijn ovutestjes een kruitvat test gehaald van 7,95 geloof ik. Er zit er 1 in de verpakking en je moet er overheen plassen, iemand ervaringmet deze? Ikzelf test het liefst met clear blue normaal.(het plusje)
ik heb vanmiddag CB digital gedaan. staat niet zwanger , maar als ik de test eruit haal wel twee lijnen (zie album) snap daar echt niks van...
Die van 2 voor 5 euro zijn er niet meer. Dat is nu 2 voor 9,95 geloof ik. Zijn andere tests (betere kwaliteit). Vraagje trouwens: Plassen jullie er overheen of zetten jullie em in een potje urine?