even een dosis geduld nodig

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door leike, 9 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. leike

leike Lid

23 apr 2012
    30
    0
    0
    NULL
    NULL
    he meiden

Ben relatief nieuw hier en heb even een dosis geduld nodig. Mijn man en ik hebben een zoon van ruim 2,5 jr en zijn nog niet echt bezig voor een brusje. Normaal let ik altijd goed op dat we condooms gebruiken rond mijn eisprong maar vorige week woensdag dat dus niet gedaan.....
    Nu voel ik sinds enkele dagen vanalles......oprispingen (had ik zowel bij mn mk als bij mn zoon ook de week voor NOD), steken in onderbuik, rugklachten, hoofdpijn, licht gevoelige tepels/borsten.....
    Ik word er gek van! TOen ik zwanger wilde worden van de 1e was ik helemaal niet zo erg ermee bezig en heb nog nooit voor mn NOD getest maar nu blijft t maar door mn hoofd spoken. De kans is natuurlijk enorm klein en ik weet dat mijn lijf me ontzettend voor de gek kan houden.
    Mijn NOD zou volgende week dinsdag of woensdag zijn. Heb wel al testen gekocht (kruidvat, 2 v 5) maar probeer met echt te bedwingen maar vind t zo lastig...........dus heb even wat geduld nodig!!! heeft iemand dat voor mij :D

2. RSL

RSL Fanatiek lid

16 okt 2008
    2.352
    42
    48
    Overijssel
    *strooit wat geduld in het rond*

Ja afwachten is moeilijk...en dit wil je vast niet horen.. maar het enige wat je kan is afwachten.. (zegt een heuse test freak :) )

sterkte!

3. Soit

Soit Niet meer actief

Je kan ze 4 dagen voor nod toch gebruiken of niet? Weten even niet of het ook op het pakje staat en ik ben te lui om op te staan en te gaan kijken :)...

Het is aan jou, je kunt vroeg testen, maar wachten is natuurlijk handiger...

Succes!

Deel Deze Pagina