Hoi dames, Ik ben nu 3 dagen overtijd ( heb altijd een heel regelmatig cyclus en eisprong zeker gevoeld). Nu test ik al 4 dagen met een etos zwangerschapstest van testpoint en deze geeft al 4 dagen een indroogstreep na afleestijd.. ik wordt waarschijnlijk gewoon ongesteld want ik weet dat me test nu duidelijk positief moest zijn. Maar mischien handig voor de dames die nog willen testen; die van de etos van testpoint geeft dus al 4 dagen indroogstrepen zie foto. Xx Lara
Ik zie wel een soort schaduwstreepje idd. Wie weet is je eisprong wat later geweest en test je alsnog gauw positief!
Dan zou je denken dat het in vier dagen wel iets oploopt toch? @Laara en een k2v5 proberen? Wellicht is dit gewoon geen geschikte test voor jou
Ik zie een pennestreep inderdaad. Vaak is dat negatief. In de bijsluiter staat ook een maximale afleestijd. Daarna kunnen dus zulke streepjes verschijnen welke niks met een zwangerschap van doen hebben. Als je echt overtijd bent aan de hand van je eisprong, dan zal er binnen de afleestijd een streepje verschijnen welke even breed is als de controlestreep. Zou voor de zekerheid Kruidvat 2 voor 5 euro proberen. Maar je zou als je al zover overtijd bent ook een teksttest van CB Digitaal met wekenindicator kunnen doen. Geen getwijfel met streepjes in dat geval.
Het voelen van je eisprong is niet betrouwbaar. Je voelt meestal de laatste groeispurt voor je eisprong. Grote kans dat je dus nog niet echt overtijd bent omdat je eisprong ook later is geweest. Wat dus positief is, want dat kan verklaren waarom je nog geen overduidelijke positieve test hebt. De testen van de Etos vond ik trouwens echt rot testen. Toen die van de Kruidvat 2 voor €5,- al duidelijk positief waren, gaven deze nog een tuurstreepje. Dus ik zou even een ander soort test halen.
Ik zou inderdaad ook even proberen met een andere test. Vooral als je al 3 dagen overtijd bent. Etos testen gaven bij mij toen k zwanger van de eerste was negatief aan. Maar toen k de Kruidvat testen en action testen probeerde was het gelijk een knal positief.
Hoi dames bedankt voor de tips, ik wacht tot donderdag, mocht ik dan niet ongesteld worden gooi ik er een kruidvat test tegenaan.. ben nu een beetje moe van die stomme streepjes die niet mee tellen. En me menstruatie is er ook nog steeds niet.. ik ben nog nooit overtijd geweest heel raar dit. Maar hou absoluut wel rekening mee dat ik ieder moment ongesteld kan worden!
Kruidvat gaf bij mij een superroze en heel duidelijke indroogstreep en ik ben echt niet zwanger, dus als dit na afleestijd is zou ik er niet vanuit gaan dat het positief is. Ik heb ook een topic gemaakt 'indroogstreepje?' (ofzoiets), als je wilt kan je daar mijn test zien. Is wel geen etos maar toch. Ik zou resultaten na afleestijd niet vertrouwen.
Een test die na de afleestijd pas wordt afgelezen is ongeldig. Alleen binnen de afleestijd is een zwangerschapstest betrouwbaar.
Je schrijft in je eerste bericht dat je je eisprong hebt gevoeld. Dit is totaal onbetrouwbaar (zal elke arts je vertellen). Als het echt je eisprong was die je voelde, had je nu OF een duidelijk positieve zwangerschapstest binnen afleestijd moeten hebben OF ongesteld moeten zijn geworden. Kans is dus levensgroot aanwezig dat het niet je eisprong was dat je voelde, dat je eisprong later was dan je dacht en je dus een langere cyclus hebt. Het lichaam is geen robot. Zelfs vrouwen die al jaren een cyclus van 28 dagen hebben waar je de klok op gelijk kunt zetten, willen wel eens zonder reden een langere cyclus hebben of zelfs zomaar een cyclus overslaan. Desondanks hoop ik dat je morgen binnen afleestijd een mooi tweede streepje ziet op je zwangerschapstest. Succes met testen!
Uhmm dames, volgens mij geef ik gewoon aan dat ik weet dat dit negatief is en ik waarschijnlijk gewoon ongesteld wordt? Ik geef alleen aan dat de etos test al 4 dagen stomme indroogstrepen geeft. Dus niet de vraag of dit positief is..?
Wat irritant voor je dat die strepen ontstaan. En dat je onverwacht overtijd bent zonder duidelijke reden. Hopelijk krijg je snel duidelijkheid.