Wat moet ik hier nou mee!! Je ziet een tuurstreep maar krijg hem niet op de foto. Bij mijn vorige zwangerschap kreeg ik pas positieve test met 5wkn dus vandaar mijn onzekerheid..
Ik heb mn eisprong dacht ik gevoeld op 5 feb. Geen ovu testen gebruikt want we wilden daar pas aan beginnen als het na 6 rondes niet gelukt was...
Dan is je eisprong waarschijnlijk net ff na 5 maart geweest want in 9 vd 10 gevallen betekent eipijn de laatste groeispurt voor het ei springt. Grote kans dat je dus nog niet eens op 14 dpo (=gemiddeld nod) zit en dus nog helemaal niet overtijd bent.
Heb er nog 1 gedaan maar krijg ik de tuurstreep ook niet op.. Zelfs mn man ziet een tuur.. Ach.. ik ga er maar vanuit dat mijn cyclus deze ronde langer is dan vorige.
Ben je nog maar 3 maanden vd pil af?? Je kan nog niet spreken van een regelmatige cyclus als ik de 2 in je handtekening zie. Op welke cyclusdag zit je nu?
Zit nu op cyclusdag 29 Heb eigenlijk altijd wel regelmatig gehad, ook bij mijn vorige zw Dit is ronde 3 maar was een maand eerder al gestopt en op dag 33 ongesteld geworden. Ik moet wel vaak testen omdat ik binnenkort onderzoek krijg in ziekenhuis (voor iets anders) en daar mag je dus niet zwanger bij zijn.. vandaar mijn stress..
Dan zou ik sowieso met kV testen en niet met die van de action. KV is veel gevoeliger. Ik zie wel een licht streepje op je 1e foto, maar dat kan ook schaduw zijn. Kan je een lichtere foto plaatsen van de kV test?Morgen ochtend gewoon weer testen, hopelijk is hij dan duidelijker