kruidvat early

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Ilona31, Apr 20, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ilona31

Ilona31 Lid

Mar 19, 2018
    38
    12
    8
    Female
    dames,

even jullie mening nodig, van de week had ik een test gedaan samen met mijn vriendin ( topic is hier te vinden ) ze had een positieve test van de action maar wilde zeker weten dat ze niet vals testte....dus spande ze mij voor het karretje omdat te bewijzen ha ha. ik ben namelijk gezegend met 3 kindjes en 4 jaar geleden gesteriliseerd.

nu had ik een vaag lijntje, binnen de tijd, maar goed....twijfel !
    volgens mij moest ik gisteren ongesteld worden, ik houdt het eigenlijk niet eens meer goed bij....niet geworden en dus vandaag toch maar even getest met kruidvat early. en warempel ! binnen 1 minuut weer een vage blauwe lijn. weet iemand wat dit kan betekenen ? heb al iets gelezen over cystes ? ik slik overigens geen medicatie die de test kan beïnvloeden.

Attached Files:

2. Izzie7676

Izzie7676 VIP lid

Dec 18, 2017
    5,793
    6,474
    113
    Female
    Due dingen staan bekend om vals positief te zijn. Een predictor early of express geeft een betrouwbaardere en duidelijkere uitslag

3. RUNY

RUNY Actief lid

Aug 16, 2017
    170
    71
    28
    Female
    Ik zou ff met n ander testen deze zijn niet zo gevoelig als ze zéggen en onduidelijk, succes meid x

4. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,915
    15,584
    113
    Nabij Utrecht
    Dit idd.

Ik zou even een andere test doen. Echter als de action toen al op hcg had gereageerd dan zou je vandaag een knaller verwachten :)

5. Loetje85

Loetje85 Bekend lid

Jun 17, 2016
    814
    200
    43
    Ik zie zeker een streepje maar ik kan niet zien of het de welbekende pennenstreep is of dat het een brede streep is. Toen ik zwanger was van onze tweede, had ik op een andere test echt een knaller en deze bleef supervaag, super irritant want het geeft nog geen zekerheid. Ik zou ook een andere test doen!

6. Ilona31

Ilona31 Lid

Mar 19, 2018
    38
    12
    8
    Female
    Inmiddels heb ik bruinverlies, dus verwacht ik gewoon de menstruatie.
    Wat ik me wel afvraag wat dit streepje te betekenen heeft. Even breed en blauw. Ik wacht even af en anders doe ik nog even een ander test. Nooit gedacht dat ik misschien wel moet twijfelen of de sterilisatie is gelukt

Attached Files:

7. Bureau

Bureau Bekend lid

Jul 3, 2014
    901
    41
    28
    Dit hoort toch een plusje te worden als hij positief is?

8. Ilona31

Ilona31 Lid

Mar 19, 2018
    38
    12
    8
    Female
    klopt, maar ik heb de test opengemaakt waardoor het andere streepje zeg maar verdwijnt. eigenlijk moet er bij negatief dus maar 1 zichtbaar zijn nu :)

9. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,915
    15,584
    113
    Nabij Utrecht
    Het zou een voorgedrukt streepje kunnen zijn ;)

De horizontale streep zit in de houder. Dus strip in de houder maakt een plus, strip zonder omhulsel is alleen een verticale streep. ;)

10. Bureau

Bureau Bekend lid

Jul 3, 2014
    901
    41
    28
    Wat een gekke testen zijn dat dan. Dus dan is ie wel positief begrijp ik?

11. Loetje85

Loetje85 Bekend lid

Jun 17, 2016
    814
    200
    43
    Als je nu op 2 testen een streepje hebt geplast, dan zou ik wel even met je arts contact opnemen om te overleggen hoe of wat mbt jouw sterilisatie. Just to be sure.... Misschien zijn het wel allebei voorgedrukte streepjes geweest maar goed, ik zou het zekere voor het onzekere nemen en even checken of alles nog steeds goed zit

12. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,915
    15,584
    113
    Nabij Utrecht
    Tja... ik twijfel daarover of het niet de voorgedrukte stredp is ;)

13. Ilona31

Ilona31 Lid

Mar 19, 2018
    38
    12
    8
    Female
    ik had hem vooraf goed nagekeken, er stond niets. binnen een minuut staat er een blauw streepje....zelfs mijn man zag hem en zit in zijn rats haha. inmiddels is de menstruatie er wel, dus zwanger ben ik niet. maar toch geeft deze test mij geen goed gevoel. een indroger staat er toch ook niet binnen een minuut ? ik weet niet of ik nog vruchtbaar ben, die kans is uitermate klein...maar ik vraag me meer af of er geen medische dingen aan de hand kunnen zijn waardoor een test positief uitvalt. maandag ga ik even het ziekenhuis bellen :)

14. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,915
    15,584
    113
    Nabij Utrecht
    Het voorgedrukte streepje verschijnt pas als de urine erdoor gaat.
    Daarom zijn deze kv plusjes testen niet lekker af te lezen ;)

15. Ilona31

Ilona31 Lid

Mar 19, 2018
    38
    12
    8
    Female
    nou, inderdaad. als ik niet gesteriliseerd was en nog een kinderwens had, had ik me nu waarschijnlijk blij gemaakt met uhmmm....niets dus. want dat streepje is gewoon echt blauw. en nu het helemaal is ingedroogd ook heel duidelijk zichtbaar. voor mijn man positief nieuws, want ik heb hem duidelijk gemaakt dat als mijn sterilisatie niet is gelukt, hij aan de beurt is :p

16. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,915
    15,584
    113
    Nabij Utrecht
    Hahaha arme man :):).
    Nee ik weet bijna zeker dat het niet van hcg is, maar als jij je verder zorgen maakt is het niet vreemd om eea te laten onderzoeken:)

17. Ilona31

Ilona31 Lid

Mar 19, 2018
    38
    12
    8
    Female
    Vandaag contact gehad met de gyn. Die vertelde inderdaad dat na een sterilisatie de vrouw toch zwanger kan raken, maar deze kans natuurlijk uitermate klein is, vooral nu ik toch ben gaan menstrueren. Ze vroeg me nog een test te doen met een ander merk om te kijken of daar ook wat kwam te staan. Als er al een zwangerschap is geweest moeten er namelijk nog resten hcg zijn. Dus net getest met clearblue....en ook daar een duidelijke maar hele lichte binnen 1 minuut. Ik begin hem toch aardig te knijpen nu :( zien jullie hem ook ?

Attached Files:

margarethd likes this.
  18. maaike3

maaike3 Bekend lid

Aug 31, 2009
    772
    255
    63
    Ja ik zie hem wel

19. Rombely

Rombely Niet meer actief

Wel vaag, maar zie wel wat.....

20. Izzie7676

Izzie7676 VIP lid

Dec 18, 2017
    5,793
    6,474
    113
    Female
    Ik zie een negatieve test en als je echt zwanger zou zijn zou ie wel al donkerder zijn nu

Share This Page