Hallo allemaal Even wat van me afschrijven. En misschien dat iemand gelijk soort ervaring heeft. Ik ben nu een tijdje gestopt met de pil. Ik was vorige week zaterdag vijf dagen overtijd, had al een week rare klachten zoals duizeligheid misselijk en lage bloeddruk voor mijn doen. 100/70. Aantal mensen om ons heen vroegen of ik niet zwanger kon zijn, door de klachten die ik aangaf. Dus een test gehaald, normaal zou ik action of kruidvat doen maar dacht nu Clearblue dan zijn we zeker! Er kwam een plusje te staan, in de beschrijving stonden drie afbeelding met voorbeelden wanneer zwanger. Het zag eruit als afbeelding A voor degene die dat weten. Wij en vooral mijn vriend voorzichtig toch blij. Zondag kreeg ik toch een bloeding wat doorzette. Totaal 2 dagen hevig bloedverlies en 2 dagen normaal, daarna klaar. Ik denk dus zelf dat de test negatief was, maar is er iemand die zich herkend in dit verhaal en toch zwanger bleek te zijn. Ik ga morgen toch een test doen voor de zekerheid, maar wilde het even van me afschrijven en vroeg me Dus af of er iemand is die uiteindelijk toch wel zwanger bleek te zijn. Test hadden we bewaard en je kan nog steeds een blauw plusje zien staan. Liefs
Ik weet niet wat afbeelding A is maar die plustesten van clearblue staan wel bekend om hun valse streepjes. Ik zou even een kruidvat 2v5 of actiontest halen en opnieuw testen.
Ja klopt had daar ook geantwoord inderdaad. Winkels zijn morgen om 9 uur open, dus dan toch even andere test proberen al denk ik dat ik gewoon bezig ben met nieuwe ronde.
Je reageerde op het andere topic dat de jouwe exact zo was alleen donkerder. Dan was hij 100% negatief want een pennestreepje is altijd negatief bij de plustesten helaas. Dat icm je menstruatie verwacht ik niet dat je niet zwanger bent (geweest) maar gewoon nu in een nieuwe ronde zit. Hopelijk krijg je snel een echte posi test in handen.