indroogstreepje??

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door joyce26, 10 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joyce26

    joyce26 Fanatiek lid

    13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    op de grens van nederland/belgie
    hoi meiden,
    ik heb vandaag een zw test van testjezelf gedaan met onderstaand resultaat is dit een indroogstreepje??
    in het echt is ie heel lichtroze van kleur maar wel zichtbaar
    graag jullie meningen,
    ontzettend bedankt groetjes en liefs joyce
     
  2. joyce26

    joyce26 Fanatiek lid

    13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    op de grens van nederland/belgie
    zelfde test maar in het negatief
     
  3. Babii

    Babii VIP lid

    10 jun 2009
    11.520
    2
    38
    Heb je niet direct binnen de afleestijd gekeken? Hoe was hij binnen afleestijd, stond dit er toen ook al?

    Ik weet dat deze testen vaak indroogstreepjes hebben, heb het zelf meegemaakt.

    Maar heb het vrijwel met iedere test gehad, waarbij ik na afleestijd keek (uurtje later) dan stond er altijd wel een duidelijke indroogstreep. Ook al zeiden diverse firma's dat het niet kon, het gebeurd toch vaak.

    Ik zou zeggen, ga absoluut niet van deze test uit, test nog een keer en kijk dan direct binnen de afleestijd. Hoop dat je zwanger bent!!
     
  4. Jucade

    Jucade VIP lid

    20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Nou, ik zeg toch echt zwanger!
     
  5. Evira

    Evira Fanatiek lid

    18 feb 2011
    1.533
    0
    0
    Wel een duidelijk indrooglijntje dan, ik zou erin trappen geloof ik...
     
  6. CherryBelly

    CherryBelly Fanatiek lid

    12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    Hoiii,

    ik zie wel een streepje hoor. Maar weet niet of het echt positief is aangezien het best licht is.
    Durf je dus nog niet te feliciteren. Misschien over 2 dagen weer testen??
     
  7. januari2010

    januari2010 Niet meer actief

    ik zeg zwanger! Maar alleen als je binnen de tijd hebt afgelezen! Over 2 dagen nog eens testen!
     
  8. dietje

    dietje Actief lid

    9 jun 2010
    227
    0
    0
    ik denk echt zwanger meis, maar mischien over 2 dagen (of morgen) nog een testje doen ;)
    weet hoe moeilijk het is, heb zelf altijd erge testdrang .. *zucht*

    groetjes
     
  9. joyce26

    joyce26 Fanatiek lid

    13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    op de grens van nederland/belgie
    hoi meiden,
    het streepje stond er binnen 3 min ofzo alleen was hij nog lichter dan nu op de foto naar mate dat de tijd verstreek werd hij duidenlijker en toen heb ik deze foto gemaakt.
    ik heb nog een kruidvat zwtest liggen die met een plusje als ik me in kan houden doe ik die over 2 dagen en anders moet ie er morgenvroeg aan geloven haha,
    bedankt iedergeval voor het meekijken.
    groetjes en liefs joyce
     
  10. Joy2111

    Joy2111 Fanatiek lid

    16 jun 2010
    1.170
    1
    0
    Kwaliteitsmedewerker
    Overijssel/Twente
    Hoeveel dagen zit je nu voor NOD en heb je hem binnen de tijd afgelezen?
    Ik zou overmorgen nog eens testen want ik heb ook al eens een maand met indroogstreepjes gehad die telkens net na de afleestijd kwamen.
     
  11. Evira

    Evira Fanatiek lid

    18 feb 2011
    1.533
    0
    0
    Mag ik je nog een tip geven? Van die kruistesten is het bekend dat ze vaak een pennestreep geven. Die zijn dus ook echt onduidelijk en dan weet je nog niks. Misschien kun je de kruidvat test van 5 euro (2 stuks) kopen, die zijn er betrouwbaar. Niet duur ook. Dan weet je echt waar je aan toe bent, anders heb je straks misschien weer een vage en blijft die onzekerheid!
     
  12. joyce26

    joyce26 Fanatiek lid

    13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    op de grens van nederland/belgie
    aha ok ik ken de 2v5 testen wel van kv maar omdat ze die niet hadden had ik die met kruis meegenomen morgen maar even naar ander filiaal rijden en dan daar die 2v5 meenemen,
    zie het niet zo zitten om dan een pennestreepje te krijgen en dan nog in onzekerheid te zitten,
    bedankt voor je tip
    groetjes en liefs joyce
     
  13. december

    december Fanatiek lid

    9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zie hem zeker. Hoop voor je dat het geen indroger is en je over een aantal dagen een duidelijke test hebt!
     
  14. Biejie

    Biejie Bekend lid

    12 aug 2008
    723
    0
    0
    Ik zie hem ook best goed!
    Alleen zie ik niet zo goed of hij echt (licht)roze is, of meer grijzig..
    Nog even in onzekerheid zitten... maar wel met heel veel hoop!!! :D
     
  15. Ellen291982

    Ellen291982 Niet meer actief

    ik zie zeker wat maar durf er nog geen ja of nee op te zeggen. Ik zou idd over 2 dagen weer even testen. Ik hoop het voor je
     
  16. joyce26

    joyce26 Fanatiek lid

    13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    op de grens van nederland/belgie
    hoi meiden,
    het vreemde was toen ik de test had gedaan en het roze verdwenen was zag ik gelijk een heel licht roze streepje maar kreeg deze dus niet op de foto pas toen hij opgedroogd was kreeg ik hem erop.
    heb vandaag geen zwtest gedaan maar wel een ovu testje maar die is niet positief staat wel een hele duidenlijke 2de streep maar lichter dan de controle en dus negatief ik weet ook wel dat een ovu test niks zegt over wel of niet zwanger zijn maar had testdrang hahaha en ik hoorde dat de kv die een kruisje maakt vaak pennenstreepje geeft dus die bewaar ik nog even.
    ik ga wel zo de 2v5 halen en dan morgenvroeg daar mee testen dan zien we het wel.
    groetjes en liefs joyce
     
  17. Maryam86

    Maryam86 Bekend lid

    17 mrt 2010
    527
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik testte 3 dagen voor NOD ook, en had ook zo'n licht streepje. Inmiddels ligt er een meisje van 9 weken heerlijk te slapen hier :D
     
  18. joyce26

    joyce26 Fanatiek lid

    13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    op de grens van nederland/belgie
    bij deze nog even een foto van me ovu testje van vandaag zegt niks weet ik maar had toch testdrang hahaha
    morgen met de 2v5 zwtest doen.
    groetjes en liefs joyce
     
  19. Tina85

    Tina85 Fanatiek lid

    16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Nou meid, als ik naar die ovutest kijk zou ik zeggen dat je ei er aan zit te komen...maar aangezien je net voor je nod zit... -> zwanger!
    Ikzelf kwam er ook achter dat ik zwanger was na 4 dagen positieve ovutesten, een week na mijn NOD...(is helaas niet goed gegaan, maar dat heeft er niets mee te maken) En ik had dus voor mijn nod 4 negatieve (ultragevoelige) zw-testen. Aangezien je nog voor je NOD zit zeg ik alvast gefeliciteerd!
     
  20. belin

    belin Fanatiek lid

    30 jul 2009
    1.477
    1
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje spannend ..... ik duim voor je !
     

Deel Deze Pagina