Kriegel word ik ervan...denken dat je zwanger bent, en dan test je negatief.. Ik denk ook zeker, dat bepaalde kwaaltjes tussen je oren zitten Maar goed! Vandaag dag 26 v/d cycles (meestal schommel ik bij de 28-30 dat ik weer ongi word) Laatste 4 dagen wat last/steken onderin rechts van mijn buik (nooit eerder gehad, maar dat zegt ook niks) Wel nu de ongi 'klachtjes' zals gerommel in je buik en denken dat je snel ongi gaat worden. Ik wil niet teveel denken hierover, want straks is het weer negatief 8) Maar wat zijn nu de echte symptomen???? Die je hebt meegemaakt voor dat je wist dat je zwanger was? Ik ben echt benieuwd!! Groetjess
En toch zou ik proberen daar niet echt vanuit te gaan, want ik voel en voelde echt niets!!! Toch echt zwanger. Begin mijn buik nu af en toe iets te voelen (geen idee wat het is). Succes!
Nou idd, het is gewoon afwachten, maar het voelt toch anders, snappie? Maar of dat dan tussen je oren zit??!?!?!?!?
Ook ik voel vanalles. Denk dat dingen anders smaken, heb meer zin in dingen die ik normaal weinig at/dronk, ben erg moe....Maar ja, ik hoop maar niet al te erg. Woensdag is pas NOD. Ik duim voor je dat het wel raak is!
Officieel, dezelfde klachten die je ook krijgt voor je ongi wordt. Het enige dat zekerheid geeft is een positieve test.