In mei heb ik bij Sensitest een aantal dipstick testen besteld. Deze hebben een blauw/groen achterkantje en er staat 'hcg' op. Van de week heb ik bij Sensitest nieuwe testjes besteld. Deze hebben nu een donkerblauw achterkantje en er staat geen tekst op. (Staat trouwens wel op de verpakking) De controle streep en de teststreep zijn bij deze testjes ook dikker. Vanmorgen deed ik een 'nieuwe' Sensitest. Een héél vaag streepje. Ik schrok er van. De afgelopen dagen had ik veel duidelijkere streepjes. Gelukkig had ik nog een 'oude' Sensitest liggen. Meteen een duidelijke streep. Voor de zekerheid ook nog even een Kruidvattestje gedaan. Ook meteen een duidelijk streepje. Hoe zijn jullie ervaringen met de 'nieuwe' Sensitesten? Kunnen jullie ze vergelijken met de 'oude'? Wat vinden jullie er van?
Wat raar!! Je zou indd zeggen dat die nieuwe meer HCG nodig hebben. Die andere zijn zichtbaar duidelijk! Gefeliciteerd!
Wat een verschil zeg..ech apart Maar denk idddat ze meer HCG nodig hebben.. Maaruh gefeliciteerd joh!!
Ik heb in mei ook de nieuwe gehad en teste inderdaad pas positief op mijn nod ( en dan niet echt heel duidelijk) Gefeliciteerd
Ik heb Sensitest een mailtje gestuurd, fototje er bij... Kreeg binnen een uur al een keurig antwoord. Ze zeiden dat deze testjes dezelfde gevoeligheid moeten zouden moeten hebben als de 'oude' testjes. Ze waren het met me eens dat dit, als je de foto ziet, niet zo lijkt te zijn. Ze gaan er bij de productie van de volgende partij naar kijken. Wat voor mij nu goed is om te weten is dat de 'nieuwe' Sensitestjes niet zo gevoelig zijn als de 'oude' testjes en de Kruidvattesten. Trouwens bedankt voor de felicitaties Wij zijn voorzichtig een beetje blij.
Als je in mei de testjes hebt besteld, dan heb je de 'oude' gehad? Waren dat die met de blauw/groene achterkanjes met hCG er op? Of waren dat die met de donkerblauwe achterkantjes? Ik heb namelijk ook in mei testjes besteld en ik kreeg die met de groen/blauwe achterkantjes en die waren een stuk gevoeliger. Ik testte op DPO 12 al positief mee. Ik testen op 4 weken 2 dagen met de nieuwe testjes en ik kreeg een héél vaag streepje. Had ik op mijn NOD getest dan was er niets te zien geweest. Trouwens, ook van harte gefeliciteerd!