Hallo even een vraagje: Welke zwangerschapstest is het beste. Ik heb zelf predictor gebruikt, maar nu las ik op internet dat predictor pas laat positief test. Ik ben nu al ruim een week overtijd en 2x de predictor test gebruikt, maar beide keren negatief. Kan het zijn dat ik te weinig HcG hormonen in mijn urnine heb en daarom negatief test? Of ben ik nu gewoon ongeduldig? Ik was namelijk vrij regelmatig. Kan iemand mij vertellen welke test ik het beste kan doen? Alvast bedankt voor jullie reactie! xxx Patricia
Ik was tevreden over Clearblue. Duidelijke blauwe plus. Predictor vond ik - door de roze stip, die bij mij zo licht was dat hij bijna wit was - nogal vaag. Met andere tests heb ik geen ervaring, maar ik heb nu Matcare liggen voor het geval dat.... deze heb ik dus nog niet gebruikt.
matcare (hier van de site) ben ik wel erg tevreden over. En ze zijn niet zo duur! Als die digitale van CB niet duidelijk zijn kun je geloof ik vrij makkelijk het staafje waar je overheen plast eruit trekken....schijn je het resultaat beter te kunnen zien!
hi, ik woon wel niet in nederland maar heb wat ervaring met mn dochtertje kreeg ik alleen met first response een positieve test.. de andere allemaal niet... en met mn 2e zwangerschap helaas mis gegaan.. kreeg ik met de duurste testen nog geen positieve test.. alleen met de goedkopere oa van het kruidvat en had 4 dagen vroeger getest dus ik heb geen idee
Bedankt voor de reacties. Ik heb vandaag een kruidvat test gekocht. Ben benieuwd of ik daar een positieve test mee krijg!
Ik ga aankomende vrijdag weer testen. Als de test dan nog negatief is, ga ik naar mijn huisarts. Want dan wil ik wel weten waarom het zolang duurt. Ik hou jullie op de hoogte. Groetjes Patricia
Ik vind die van clear blue heel fijn, die hebben een test met zwanger of niet zwanger. Daarmee is het heel duidelijk en niet de twijfel van is het streepje wel dik genoeg!
van Etos is ook perfect. geeft al aan als er heel weinig HcG in je lichaam zit ( althans dat staat erop) vandaag dus negatief bij mij. En ze zijn niet al te duur..
Nog geen ervaring, maar k heb een kruidvat test in de kast liggen, hopen dat ik die volgende maand mag gebruiken (en dan ook posi is hihi)
ik zat gisteren ff te twijfelen over de etos testen en de cb's maar heb voor de cb's gekozen omdat ik dacht dat als die van etos positief zou blijken te zijn ik toch terug zou gaan voor de cb omdat die gewoon het best betrouwbaarst zijn ,en ik iedereen ook altijd zeg dat ze pas blij moeten zijn met een positieve clearbleu.... en dus zat ik gisteren met 2 vet positieve clearbleu''s (geen ochtendurine) en zelfs daarmee was ik nog niet tevreden, en ben weer terug gegaan en heb een predictor gehaald (om de reden die jij aangaf dat die pas laat testen eigenlijk) en die was ondanks dat het al later in de middag was en mijn urine wel water leek zo licht toch positief,dus nu met 3 zeer betrouwbare testen geloof ik er toch wel in dat het ook echt zo is..... dus tja ik zou zeggen houd het bij de simpelen want zolang die niet positief aangeven moet je er gewoon in berusten dat je niet zwanger bent of je hcg nog te laag is.... heel veel succes liefs smoekie