Zowel gisteren als vandaag had ik een licht tweede streepje op mijn test. Ik wil graag zekerheid of ik wel of niet zwanger ben,dus belde de HA voor een afspraak.Nu kan ik pas volgende week dinsdag terecht ivm de drukte van de feestdagen en dit is geen spoed. Wel balen hoor.Ik ga deze week nog maar een paar keer een test doen om te zien of deze nog wat duidelijker zal worden.Misschien voel ik me dan wat zekerder van mijn( mogelijke) zwangerschap. Zijn er meer mensen die zo lang moeten wachten? groetjes Jo
hoi hoi Volgens mij ben je echt zwanger als je een (licht) streepje hebt....... Jammer dat het zo druk is bij de ha.....volgens mij hoef je je niet zo druk te maken, wel spannend, maar cker als je nog een keer een test gaat doen...... Volgens mij mag ik je stiekem al wel feliciteren! haha
Balen dat je zo lang moet wachten tot je na de HA kan maar ik vind ook een streep is een streep hoor..dus alvast voorzichtig gefeliciteerd Groetjes Veer
Van harte hoor meid! Ik sluit me aan bij de voorafgegeven commentaren. Heerlijk! Een HA verteld je waarschijnlijk ook niet meer dus verwacht er niet te veel van, waarschijnlijk zegt hij/zij alleen dat je een VK moet uitzoeken en bellen. (Vond ik zelf een beetje teleurstellend dus wees er evt op voorbereid!)
tja als het zolang duurt voor je bij de ha terecht kan, zou ik gewoon zelf een test er tegenaan gooien, want dat is precies wat de ha ongetwijfeld ook zal doen, en die test die je ha gebruikt zijn dezelfde als die je in de winkel koopt, dus waarom wachten... als je nu een licht positieve test hebt (weet niet welk merk) zou ik er als ik jou was nog een test tegen aan gooien, en dan waarvan je weet dat die goed betrouwbaar is (bijv. cb of predictor) als die ook positief is, tja dan hoef je niet meer te twijfelen natuurijk.... en daarbij dan zal de volgende test nog duidelijker moeten zijn... ik hoop voor je dat de volgende ook positief is meid... succes
streep is streep wijffiej dus ik feliciteer je ook voorzichtig ik had bij mijn tests ook n heel licht streepje, en bji t zh 50% hcg in mijn bloed...dit was op mijn nod dus meid denk maar zo, streep=streep want als er geen hcg in je urine zit krijg je helemaal niks te zien, dus ook al moet je m 6 keer draaiuh en tegen t licht houden en zo dan heb je gewoon positief getest (aldus de verpleegkundige gyn)
Nou volgens mij is een streep een streep en kan ik je feliciteren! Ik zou over een paar dagen gewoon nog een test doen.
klopt, maar je hcg verdubbelt zich om de 2-3 dgn en ik ga er van uit dat zij niet direct dezelfde dag of de dag er na al test, dat die van jou de dag erna nog net zo licht was kan heel goed omdat het zich misschien nog niet verdubbeld had.... in principe is het 9 van de 10x zo dat als jij na 3dgn weer test en je had eerst een licht streepje dat je bij de volgende een donkerder streepje hebt... succes in ieder geval meid...
of je nou een licht of donker streepje hebt, streep = streep... als je totaal geen hcg hebt, dan komt er niets, ook niet een heel vaag streepje... heb dit allemaal bij de gyn nagevraagd...
streep is streep. Ik had ook een licht streepje, en ik heb toen zo'n test gehaald van cleurbleu (digitaal) dan krijg je zwanger of niet zwanger. Dus dat is helemaal duidelijk. Succes Liefs Marieke