ontpilklachten

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mayo1982, 7 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mayo1982

    mayo1982 Bekend lid

    22 mrt 2007
    549
    0
    0
    hoi

    ben nog niet zo lang gestopt met de pil, kreeg al snel klachten waardoor ik echt dacht dat ik zwanger was, dit is niet het geval.
    deze klachten heb ik nu al 5 weken.
    ff een lijstje met mijn klachten.
    dit is om te laten zien dat niet iedereen gelijk aan een zwangerschap moet denken bij het krijgen van klachten.

    grotere borsten
    pijnlijke borsten
    heel erg moe
    pijnlijke benen, druk op aders, spataderen
    moeilijk naar de w.c
    borrelend gevoel in de buik, opgeblazen buik, gevoel dat alles op een andere plek zit in m`n buik.
    pijnlijke liezen.
    erg wit in m`n gezicht
    vermoeide hangogen.
    in 3 week tijd: koortsblaar, ontstoken tandvlees, opgezette klieren.

    zoals jullie zien zou je zeggen dat het zwangerschapskwaaltjes zijn maar helaas.
    bij mij is het erg extreem.
    hopelijk bij andere pilstoppers minder klachten!

    gr mayo
     
  2. Niet meer actief

    hey meid,

    je bent niet de enige... ik herken mezelf in een aantal klachten van jou en ik ben pas gestopt met de pil.
    ik heb heel erg last van mijn knie (soort krampen), krampen in mijn onderbuik, misselijk, moe, koortsblaren, gevoelige borsten... nouja zo kan ik nog wel even doorgaan.

    Veel sterkte en succes met zwanger worden
     
  3. Firstbaby

    Firstbaby Fanatiek lid

    25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    Op 11 juni ben ik met de pil gestopt en op 14 juni ongesteld geworden. Sindsdien heb ik helemaal geen klachten behalve krampen in mijn buik vorige week, maar die zijn inmiddels over!
     
  4. Karo

    Karo Lid

    9 nov 2006
    97
    0
    0
    financial expert
    Belgiƫ
    Ik had naast enorme buikkrampen, enorme moeheid en enorme humeurwisselingen (jaja, allemaal in de vergrotende trap) ook enorm last van puisten. En dat laatste was misschien nog wel het ergst van al. :(
     
  5. Elfje Arwin

    Elfje Arwin Actief lid

    9 jan 2007
    237
    0
    0
    achterhoek
    Ik had ook van die kwaaltjes ( bijna allemaal) , maar ik moet zeggen nadat ik de "eerste" keer ongi ben geworden, de klachten over zijn.
    Ik had alleen gisteren het gevoel alsof mijn tepels in brand stonden :oops: , maar daaar heb ik vandaag geen last meer van, ik gooi dat maar op de eisprong....
     
  6. dorisn

    dorisn Fanatiek lid

    2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    ik heb niet echt last gehad van het ontpillen. ik was na 2maanden al zwanger wat helaas misging. sinds ik zwanger ben geweest heb ik wel meer klachten dan daarvoor. zo heb ik ook vreselijk last van puistjes (vooral in mn gezicht helaas) en mn humeur wordt er ook niet altijd beter van. maar we gaan vrolijk verder en wie weet mag ik deze dingen binnenkort inruilen voor de zwangerschapskwaaltjes.
    liefs doris
     
  7. talia

    talia Fanatiek lid

    27 nov 2005
    2.561
    0
    0
    kapster
    belgie
    het enige wat ik nu begin te ondervinden is dat ik erg huilerig ben heb geen idee waarom of dat het door de pil komt ik weet het niet.
    voor de rest geen klachten.

    groetjes Talia
     
  8. maartje1983

    maartje1983 Actief lid

    29 apr 2007
    184
    0
    0
    ik ben ook erg emotioneel, huilerig en humeurig
    Verder ben ik heel de dag door een beetje misselijk en heb af en toe wat
    last van mijn buik.
    Het valt me trouwens ook op dat ik de laatste paar dagen een beetje vergeetachtig wordt, maar of dat er nu iets mee te maken heeft...?

    Gelukkig ben ik al wel meteen na 28 dagen ongesteld geworden :evil: , nu maar hopen dat het snel raak is.

    Ik hoop voor iedereen dat alle ontpil kwaaltjes snel verdwijnen en dat we allemaal snel zwanger zullen zijn
     
  9. stampertje

    stampertje Niet meer actief

    de tweede keer dat ik ongi werd na de pil (eerste keer was zeg maar in de "stopweek") had ik alleen erge buikpijn.Dit had ik ook altijd voordat ik met de pil begon. De derde keer dat ik ongi werd ben ik twee weken heel misselijk en duizelig geweest en ook weer buikkrampen op het moment dat het losbarst. En meer puistjes dan anders. Hoop dat ik er deze keer minder last van heb. In ieder geval niet weer twee weken beroerd. maar we moeten afwachten.
    Iedereen succes met de ontpilklachten en dat ze maar snel mogen verdwijnen en plek mogen maken voor andere klachten (of geen klachten natuurlijk).

    Liefs
     
  10. Booey

    Booey VIP lid

    6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs

    .... kramp in je knie door het stoppen van de pil? .... :) hahaha da's wel grappig!
     
  11. Mams136

    Mams136 VIP lid

    26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    ik had ook wel redelijk wat van die klachten maar na de 1e ongi gingen die bijna allemaal over, ben alleen nog ontzettend emotioneel
     
  12. Fairy Tale

    Fairy Tale Fanatiek lid

    23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    Stomme vraag, maar kunnen die klachten ook ontstaan na een paar weken "pilloos" te zijn? Ik heb nu een paar dingen die ik voorheen niet had, en had er niet aan gedacht dat dat met ontpillen te maken kon hebben. Ben sinds 19 juni gestopt en kreeg vorige week wat klachten.
     
  13. Kejay

    Kejay Niet meer actief

    @ Fairy tale;

    Dit is heel goed mogelijk hoor! Ze hoeven niet meteen te ontstaan. Je lichaam moet er eerst achter komen dat er geen hormonen meer zijn.
     
  14. vlinder79

    vlinder79 Lid

    10 jul 2007
    82
    0
    0
    Ik maak vanavond mijn laatste strip leeg. Had er nog niet zo bij stil gestaan dat je door ontpillen ook allerlei klachten kunt krijgen. Hoop dat het gaat meevallen. Jullie allemaal heel veel sterkte met ontpillen en succes met zwanger worden!
     
  15. lopje

    lopje Lid

    26 jun 2007
    22
    0
    0
    hallo,

    ik heb ook echt last van het ontpillen,
    iedereen vraagt of ik zwanger ben, omdat ik zo wit zie, en van die mooie zwarte kringen om mijn ogen heb.
    de eerste maand heb ik lichte krampen gevoeld in mijn buik, en jeukende bosten. nu de tweede maand 1 week misselijk voor mijn eisprong, en na de eisprong (nu dus) loop ik met echte rare ongi krampen..
    vreemd ik had niet gedacht dat dit zo vervelend kon zijn.
    pff iedereen succes en hopen maar dat het snel raak is...
    (misschien wat minder problemen)

    groetjes
     
  16. Sablovesgeof

    Sablovesgeof Actief lid

    4 jun 2007
    141
    0
    0
    Ik heb ook last van puistjes, slikte ook diane 35 en die is tegen acne dus merk nu wel ook dat me huis heel vet is. Ga van het weekend wel even dagcreme halen voor de vette huid. En heb ook last gehad toen ik net 2 weken gestopt was van brandende tepels.
    Maar voor de rest eigenlijk niets wat me opvalt.

    Sabrina :D
     
  17. lauwtje

    lauwtje Fanatiek lid

    21 mei 2007
    1.358
    0
    36
    mijn hoofd zit ook onder de puisten! ze zitten zelfs op mn billen! haha
    verder heb ik wel steken in mn buik gehad en heeeeeele gevoelige tepels maar dat ging vlak voordat ik ongi werd over gelukkig! en heb ook een hele droge huid gehad.. soort uitslag ofzo maar of dat door t ontpillen kwam weet ik niet
     
  18. FreeWilly8

    FreeWilly8 Fanatiek lid

    23 okt 2006
    2.055
    0
    36
    Gediplomeerd SPW4 WB'er, Rugzakbegeleider regulier
    Hardenberg
    Ik was ook erg moe na stoppen met de pil en kreeg meer last van de menstruatie: meer pijn, langere bloeding en meer bloed.
    Ik voelde me een beetje koortsig/grieperig ook.
     
  19. Wup

    Wup Fanatiek lid

    23 apr 2007
    4.912
    0
    36
    Dus je bent ondertussen al gestopt met de pil FreeWilly?
     
  20. fleerpje

    fleerpje Actief lid

    26 jun 2007
    309
    0
    0
    Is er niet iets waardoor je die hormonen troep sneller uit je lichaam krijgt?

    En als je een keer ongesteld weer bent geweest, ben je dan ontpilt?
     

Deel Deze Pagina