Hoi dames, ik heb iets raar met de action zwangerschapstesten. Ik deed een test en ik kreeg eigenlijk direct een streepje maar een schuin apart streepje. Ik heb hem goed laten opdrogen en er bleef vaag iets staan.. ik weet niet hoe het zit met mijn cyclus want ben nog aan het ontpillen.. Ik zal de foto's opladen. Zien jullie een streepje of is dat nou een indroogstreep? Ik kan niet even snel naar de winkel want ik heb m'n enkelbanden uitgerekt en dit was mijn laatste test.
Dit is helaas opgehoopte vloeistof, het staat ook op de verkeerde plek. De plek waar de streep hoort te staan bij een positief resultaat is helaas wit en dus is dit een negatieve uitslag.
Wat je direct zag is helaas geen streepje maar opgehoopte urine. Op de opengemaakte test zie ik niets, ben daar overigens ook geen fan van, dan zie je vaker streepjes die niets hoeven te betekenen. Een positieve test zie je zonder open te maken ook.
De eerste foto's is de vloeistof inderdaad niet goed doorgelopen. Maaaar, op de open test zie ik wel wat, zo zag mijn eerste test een aantal weken terug er ook uit. Wat mij betreft blijft het dus nog even spannend!
Dit is niet altijd waar. Ik testte op 10dpo met een Action test heel licht positief en toen de test nog dicht zat zag ik het streepje echt minder goed dan toen ik hem open had gemaakt. On topic: ik zie verder niks op je test dus denk dat dit idd opgehoopte urine was.