Hoi allemaal, Welke zwangerschapstesten zouden jullie aanraden om mee te testen? Ik lees veel verschillende verhalen, ook wat “oude” info. Vroeger testte ik met Kruidvat 2 stuks voor 5 euro, maar lees dat deze toch niet zo prettig zijn inmiddels meer? Hoor het graag
Kruidvat zou ik niet doen nee. Ik vond action en etos altijd prima testen en ik kocht via amazon ook wel eens goedkope dipsticks van 10 miu.
Ik ben fan van Sensitest en die van de Plus, waren altijd kloppende negatieve en positieve testen gehad. Nog nooit vals positief gehad oid en qua oploop erg duidelijk.
Sensitest vind ik het fijnste. Easy@home is kwa dipsticks vergelijkbaar. Mijn kruidvat testen waren niet zo duidelijk als 2 jaar geleden.
Ik lees ook even mee met dit topic, want ik ben me ook aan het oriënteren. Ik denk dat ik die van Sensitest ga bestellen. Ik ga als het zover is geen vroege test doen, maar gewoon wachten tot mijn menstruatie komt (of niet). Van Sensitest zie ik alleen ultra-vroege tests, maar dat maakt denk ik niet zoveel uit, toch?