snap er helemaal niks meer van!!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door minoes1991, 13 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. minoes1991

minoes1991 Niet meer actief

Hoi dames!

Ik heb van de week ook al een berichtje geplaatst, maar doe er nu nog 1.
    Kreeg op de vorige niet zoveel reacties en er is weer een verandering en snap er nu niks meer van:)

Op donderdag 6 en vrijdag 7maart testte ik positief met de ovulatietest. Mijn vriend en ik hebben op beide dagen geklust.
    Nu heb ik vanaf afgelopen dinsdagmiddag (11maart) lichte bruin, creme rood achtige afscheiding. Echt kleine beetjes. Dacht misschien innesteling? Nu dacht ik laat ik nog eens testen met de ovulatietest.. is hij weer positief!

Mijn laatste ongesteldheid begon op 12febr. Ik heb een cyclus die ligt tussen de 32 en 39 dagen.
    De laatste keren was het 32-35-35-39.

Iemand ideeen?

2. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Heb je mss foto van je testen?
    Mss de afgelopen keer je ei niet gesprongen en nu wel?

3. calimero87

18 nov 2013
    32
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou gewoon even afwachten... En bij twijfel gewoon extra klussen. ;)

4. Melgje

Melgje Niet meer actief

Ik zou klussen, ik had deze ronde ook op dag 25 een positieve ovulatietest en ben pas op dag 40 ongesteld geworden terwijl ik normaal een cyclus heb van ongeveer 31 dagen....

Ik dacht dat ik op dag 18 een positieve ovulatietest had, maar achteraf gezien was die van dag 25 toch een stuk knallender...

s6

5. minoes1991

Hoi hoi!

@ Paula Ik heb hem niet bewaard... Moet ook zeggen die strips die ik nu heb zijn niet echt geweldig.. Volgende keer maar een stapje duurder.. ;)
    @Melgje: Lastig he als je cyclus zo raar loopt:s Als ik nu dus mijn eisprong zou hebben zou ik helemaal laat ongesteld moeten worden denk ik zo!
    Daar zit toch minimaal 14 dagen tussen?

@Calimero: We gaan inderdaad afwachten:)

6. kellyk

kellyk Niet meer actief

Ja dat kan heb ik meer gehoord, maar je moet altijd van je eerste posi test uitgaan echt ALTIJD!

7. annick1984

annick1984 Bekend lid

18 sep 2013
    969
    47
    28
    Vrouw
    Hoogezand
    Ze zeggen toch ook wel dat zwangere vrouwen ook positief testen bij een ovulatietest? (Geen idee hoe dat werkt...) Heb je al een zwangerschapstest gedaan?

8. Buikje0

Buikje0 Fanatiek lid

24 nov 2011
    1.095
    1
    0
    NULL
    NULL
    Dat zou kunnen, maar in dit geval zou dat veel te vroeg zijn denk ik. Gezien de eisprong rond 6/7 maart zou moeten zijn volgens de 1e reeks ovu testen. Dan kun je nu nog geen positieve zwangerschapstest (/ovulatietest) hebben.

Wel heel vreemd zeg. Wat ik 2 jaar terug deed is eerst met die goedkope test-strips testen en als die positief lijken er zo'n smiley test van CB bij doen, dan weet je zeker dat het echt positief is. Ik zou i.i.g. nog een keer je best doen vanavond dan ja;).

9. schildpadje

21 feb 2014
    51
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik weet niet hoe de testjes eruit zagen natuurlijk maar 2 streepjes zegt niet alles. Ik heb bijv altijd een hoge LH en heb dus altijd 2 streepjes. Je teststreep moet echt donkerder zijn dan de controlestreep, dan is de test pas positief (maar misschien weet je dat ook wel, ik zeg maar wat ;))

10. minoes1991

Hoi allemaal:)
    Ik zat ook al te denken aan dat de ovulatietest ook positief kan testen op een zwangerschap, maar is zoals al gezegd inderdaad veel te snel (mocht mijn ovulatie 6 a 7 maart zijn geweest.) Had wel meteen met zelfde urine een zwangerschapstest gedaan (had hem toch liggen).
    Die ovulatietesten met een smiley haal ik liever niet. Hij lijkt me inderdaad erg handig, maar ik vind hem erg duur.
    Het is ook niet zo dat we héél erg met zwanger worden al bezig zijn.
    De testen van nu waren eigenlijk bedoeld om te kijken hoe of wanneer mijn eisprong is en of ik die wel echt heb. Als we echt serieus er voor gaan dan ga ik wel betere kopen!!
    Maar als je er mee bezig bent zo, begint het toch te kriebelen weer:D
    Mocht het zo zijn dan is het zeker welkom, maar het mag ook nog wel een half jaartje/jaartje wachten voor het raak is. We zien het allemaal wel:) Wel erg leuk om er mee bezig te zijn!

Ik wist niet dat de tweede streep donkerder moet zijn! :D dacht dat deze ook gelijk mocht zijn? Deze was in ieder geval gelijk, maar wel veel en veel duidelijker dan de andere vage streepjes..

11. schildpadje

21 feb 2014
    51
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja je hebt gelijk, minstens net zo donker ;)

Deel Deze Pagina