Welke zwangerschapstesten zijn tegenwoordig eigenlijk de fijnste? Bij mijn vorige kindjes was dat de predictor early maar die zijn amper meer te krijgen volgensmij. Vroeg me af wat een beetje de vervanger daarvan is
Oh.... @Beheer sluit deze maar. Zie ineens dat ze online wel te krijgen zijn! Kruidvat heeft die al een hele tijd niet meer
Ik vond de testen van het kruidvat altijd fijn. Die 2v5. En als ik nog wat te vroeg was om te testen maar wel ongeduldig dat deed ik die van de action.
Kv 2voor5 vind ik echt fijn! En anders, tussen de goedkoopste testen, die van de Big Bazar, die zijn er 2 voor 2,00. Heel eerlijk die van de Action zijn echt niet meer fijn!! Geven vaak genoeg Roze voorgedrukte/indrooglijntje!!!! En ja ze zijn wel 1,50 maar dan voor die 0,50 meer haal ik de testen bij de Big Bazar en die vind ik echt betrouwbaar!!!
Predictor testen zijn toch wel de beste testen. Geen gezeur met getuur. Altijd lekker duidelijk en geen valse of voorgedrukte lijntjes. Nadeel is wel dat ze best prijzig zijn. Koop aub geen action testen want die zijn echt slecht
First response! Dat zijn predictors uit amerika en een stuk goedkoper. Te bestellen bij amazone.de Op tijd bestellen want duurt ongeveer een weekje voor ze er zijn
Kruidvat 2 v 5 is fijn maar duurt soms wel even voor ze echt duidelijk positief uitslaan (dit schijnt per persoon wel te verschillen) Action testen heb ik slechte ervaringen mee..Volgens mijn huisarts bestaan vals positieve niet maar met de Action test toch al eens positief getest en een dag later een HCG van 0..Dus die zou ik niet direct aanraden.. De testen van 2besure vind ik zelf aangenaam en betrouwbaar