Hallo allemaal, al een aantal dagen voel ik me anders dan normaal vlak voor een menstruatie. Pijnlijke borsten, 1000x plassen op een dag en ook wat misselijk. Tis allemaal net iets heftiger dan ik van mezelf gewend ben. Nu dacht ik "ik doe gewoon een test als die negatief is dan kan ik het loslaten. Niets is minder waar. Want maak mezelf toch wel een beetje gek . Na 3 min had ik em weggelegd want dacht is negatief. En na 10 min keek ik nog een keer en zag ik dat streepje. Zou het een indrooglijn kunnen zijn? Heb dat wel nooit eerder gehad bij deze test.
Hmm ik twijfel.. puur omdat hij niet binnen afleestijd is gezien .. Persoonlijk zou ik morgenochtend met ochtendurine testen, en dan nogmaals binnen afleestijd kijken.
Snap ik wel hoor... dat doe ik ook altijd.... maar idd ik zou ook morgenochtend nog een keer testen...het is een twijfellijntje...ik zie het lijntje wel...ik heb nog nooit indrooglijntjes gehad bij negatieve testen maar weet wel dat het kan. Succes nog even met wachten.
Niet stom hoor! Uiteindelijk kijk je later altijd even weer, ook al staat anders geadviseerd.. Kan heel goed gewoon een positieve test zijn, maar om je zelf niet teleur te stellen even een volgende test afwachten
het lijntje is wel erg dun. Beetje pennenstreek. Ik zou toch zeggen indroger. Maar vind dat aan de andere kant toch wel weer snel als deze er na 10 min stond. Zou zeker morgenochtend nog een keer testen
Oef deze is lastig. Normaal hoort het streepje evenbreed te zijn als de controle streep. En het lijkt alsof het een ophoping van kleurstof is op de rand waar het streepje moet komen te staan. Voor nu zeg ik negatief. Maar hoop natuurlijk dat ie nog wel positief wordt
Ik denk dat het lijntje een cirkel is van het doorlopen van de urine. Als je namelijk goed kijkt op je foto dan zie je rechts van het "penstreepje" een gekronkelde lijn lopen.
Dank jullie wel . Ga het idd voor negatief beschouwen en over een paar dagen nog eens testen mocht ik na het weekend nog niet ongesteld zijn. Zijn dan zo onzekere dagen. Je voelt vanalles en je lijf kan je soms mooi voor de gek houden .