Ik moet maandag ongesteld worden, en heb gister al een test gedaan. Eerst 2 van kv 2v5. Die was licht positief dit heb ik smiddags gedaan en in de avondjren heb ik 1 van action gedaan ook licht positief! Mijn vriend wil her echter niet geloven om niet teleurgesteld te worden. Nou moest ik vandaag bij de huisarts zijn voor iets anders en dacht laat t me maar gelijk vragen. Hij kijkt naar de tests en zegt beetje zwanger bestaat niet dit is gewoon positief! Wat denken jullie? Hebben jullie dit wel eens meegemaakt? Positief en daarna toch negatief? Ben bang dat er iets ander is waardoor die positief aangeeft
als je 2 x een licht streepje test ben je wel zwanger hoor. je hcg hormoon is nog laag, dus je hebt kans als je over 2 dagen test het streepje al een stuk donkerder is! Had ik ook bij alle zwangerschappen. Dus ik denk...gefeliciteerd
Ik denk dat je ook pril zwanger bent. Als de streepjes binnen de aangegeven tijd verschijnen, dan is er wat gaande hoor. Overmorgen gewoon nog een keertje testen! Spannend! Suc6!
Jullie geven me hoop dames!!!! Ik moest ook de verloskundige bellen, die zei meid of t nou een test is van 5 of 20 als er 2 streepjes staan ben je gewoon zwanger!!! Dus heb dinsdag al een intake gesprek met hem, en heb gelijk een andere gebeld en daar heb ik in mei een afspraak en gelijk ook een echo! Ik ben echt super benieuwd
Even een nieuwe test doen dan. Binnen de tijd aflezen en binnen de tijd fotootje maken. Ben benieuwd (en ik heb wel goede hoop voor je!).
als deze test al een paar dagen oud is, is het dus ook even geleden dat je hebt getest? Dan zou ik vandaag ofzo gewoon weer even testen
Ik denk ook positief, maar omdat de test pas na 10 min een 2e streep gaf.... zou nu weer eens testen, als ik jou was.
ik zou hem omdat hij een paar dgn oud is als negatief beschouwen omdat hij nog geel is en streepje na 10 min er stond was die nu net genomen zou ik zeggen positief. dus zeg nog een keer testten
Hij ziet er positief uit maar hij is van een paar dagen terug. Wat de andere al zeggen,ga nog een test doen en dan zal die nog duidelijker zijn als het raak is! Spannend!!! Laat je het weten?
Is dit de test van 11 april? Dan is die voor die tijd goed hoor. De test zou wel na een paar dagen donkerder moeten worden. Heb je hierna nog eens getest?
Test is inderdaad paar dagen oud, ik heb ook van de action gehaald en die was ook positief, allee is die wel stuk lichter dan die van kv!verlpskundige en huisarts zeggen allebei zwanger!! Maar ja zal niet de eerste keer zijn dat artsen zich vergissen! Wil aan de ene kant heel graag testen aan de andere kant.niet.wil t zo graag dus als ik niet zwanger zou zijn dan heb ik t in elk geval even gedacht haha
Denk dat het raak is, maar lees net in je andere topic dat deze test een paar dagen oud is. Als je vandaag nog eens test zou de test een stuk donkerder moeten zijn.
Ja klopt dit is de test van 11 april! Ik heb nu 2 dingen open hahaha ik durf het haast niet te hopen. Ik moest al wel verloskindige bellen en we hebben morge intake gesprek, gaat dit altijd zo snel