Ja, dat wil ik ook graag weten! Ik heb nogal snel last van eczeem en ben allergisch voor parfum. Ik zou graag wat meer huidweerstand krijgen! Maar ook niet onnodig veel slikken. Ik slik al Davitamon Fem Natal.
Ik slik Gravitamon... Gewoon omdat het al jaren de vitamine is voor zwangeren en moeders die borstvoeding geven... Zit alles in...
Ik heb de eerste 10 weken foliumzuurpillen geslikt. Toen heel even zwangerschapspillen van de Kruidvat. Alleen die zijn zo groot... dus daar van afgehaakt. En nu drink ik een drankje: Floradix! Ik raad het echt iedereen aan. vorige week was ik tot donderdag ziek. Woensdagavond met het drankje begonnen en sindsdien voel ik me een stuk opgewekter en fitter! Echt een AANRADER!
Ik zie dat jullie allemaal vitamines slikken? Is dat verplicht? Dat dacht ik namelijk, maar mijn dokter zei dat ik alleen maar foliumzuur hoefde te slikken en verder geen andere zwangerschapsvitaminen
Het is niet verplicht om vitamines te slikken. Alleen foliumzuur is verplicht en gevarieerd eten. Ik slik voor de zekerheid nog extra vitamines. Het is maar wat je zelf wilt.
oh, ok, nou foliumzuur slik ik inderdaad wel, en ik heb roosvicee ferro voor de ijzer en ik drink elke dag een glaasje versgeperste sinaasappelsap (of meer dan 1) voor de vitamine c
Ik slik omnibionta pronatal. Volgens mij is dit niet bekend in Nederland. Ik gebruikte eerst gestiferrol ijzertabletten, maar moest achteraf alleen maar braken, dus ben overgegaan naar omnibionta. Groetjes Nazli
Op welk tijdstip nemen jullie de Gravitamon in? Er staat bij voorkeur na de maaltijd, maar wat is het handigst? 's ochtends, 's middags of 's avonds?
Ik slik die van de kruidvat. Voorheen van de etos, maar die moet je 2× per dag innemen, en dat vergat ik nogal eens Het nadeel van die van de kruidvat is dat ze zo ontzettend goor zijn! Als je het potje opendraait komt die walgelijke lucht je al tegemoet, brrr. Een voordeel is de prijs
ik slik prenafem van orthica, een complete multi voor de zwangere vrouw en goed voor tijdens borstvoeding.
Ik slik dagravit voor mama en baby. Merk dat als ik deze in heb genomen ik een stuk mee energie heb. Al ben ik nog steeds moe... Maar ach.. hoort erbij... Groetjes Lotte
Ik slik Etos Zwanger Zijn. Ze zijn wel groot, maar op zich wel makkelijk door te slikken. Ik was het ook al gewend omdat ik hiervoor Etos Zwanger Worden heb geslikt.
hier ook dagravit! eerst die van de etos zwanger zijn maar die boerde ik iedere keer op en van die smaak werd ik steeds misselijker bleh! xx
Ik slik Etos Zwanger Zijn omdat ik na een maand slikken van Etos Zwanger Worden zwanger was. Het zal wel toeval zijn