Ik slikte tot vandaag alleen foliumzuur. Maar vandaag toch maar even bij Etos een doos gehaald. Heb Etos eigen merk gekocht voor zwangere vrouwen. Capsules zijn wel aardig aan de maat, maar goed weg te krijgen, heb eigenlijk nooit moeite gehad met (grote) pillen slikken. Zag dat je er twee per dag moest innemen, dus vanaf morgen ga ik ze bij het ontbijt en avondeten innemen. Probeer op mijn voeding te letten, dat ik de nodige dingen binnen krijg, maar volgens mij kan een beetje extra ondersteuning geen kwaad. Want volgens mij verlaat een teveel aan vitamines met de urine het lichaam.
hier ook natuurlijke vitamines solgar prenatal nutritiens stinken wel maar ach je slikt ze zo weg ook geschikt voor vegatariers staat er op het potje
Ik slik Davitamon Mama compleet incl. visolie (ik lust geen vis). De pillen zijn wel groot, maar door het gladde laagje goed weg te krijgen. Vind er geen vieze geur of smaak aanzitten. Ik neem de pil 's avonds i.v.m. ochtendmisselijkheid. Vandaag nog gehaald en zag dat er nu bij Etos 30% korting op alle multivitamines zijn, dus misschien even daar kijken!
De allerbeste zijn in mijn ogen van Solgar. Deze zijn geheel natuurlijk en super goed gedoseerd. Waardoor het lichaam ze makkelijker opneemt. Zelf ook ervaringen met davitamon mama, opzich prima. Maar als je wat meer nodig hebt vind ik Solgar een aanrader.
Ik gebruik op advies van gyn en mijn broer (is apotheker) die van Gravitamon. Zijn alleen in de apotheek te halen
Gravitamon en toen het potje leeg was de vitamines van Kruidvat. Volgens mij zit er echt niet veel verschil in al die preparaten.
Ik ben een groot voorstander van Gravitamon. Het zal puur toeval zijn, maar de enige twee zwangerschappen dat ik voor/tijdens de zwangerschappen Gravitamon heb gebruikt is de zwangerschap waaruit mijn zoontje is geboren en deze zwangerschap en ondanks alle problemen nu, blijkt het echt een vechtertje. Op advies van verlos en gyn nu ook aan de Puur Mama visolie capsules (wat een dure krengen 15 Euro voor 30 capsules - heb het er graag voor over). Voor/tijdens de zwangerschappen geëindigd in miskramen huismerken van etos en kruitvat geslikt (zoals aangegeven zal het wel toeval zijn geweest, maar ik zou het niet anders meer doen ).