Sinds gister avond weer krampen met name in mn omderrug, die ko,en en gaan en vervolgens weer vrolijk terug komen.. Af en toe ook in mn onder buik maar minder dan mn rug .. Ze worden niet echt erger en ook niet heel regelmatig.. Kan het zo zijn dat die voorweeen zolang aanhouden? Heb wel geslapen maar als ik wakker was kwamen ze weer.. Ook merk ik dat de baby veel rustiger is, nu is het nog.vroeg maar heb.sinds 7 uur niet echt een hele duidelijke beweging gevoeld... Wordt de kleine rustiger / stil tijdens voorweeen ? Zal ik even met het zh moeten bellen voor overleg?
Ik zou wel even bellen voor de zekerheid ..je weet het nooit bij mij is het ook de eerste dus durf het niet te Zeggen heb wel weeën gehad bij mijn miskraam maar verder weet ik het niet maar aangezien je er al bijna bent zou ik het we even doen!!!! Succes en ik hoor het wel wat ze hebben gezegd!!!!!
Je baby kan best even rustig zijn als je weeen hebt. Als je het niet vertrouwd, gewoon even bellen. Daar zijn ze voor in het ziekenhuis.
Het probleem is ook een beetje dat ik bij de eerste nooit echt voorweeen heb gehad en voor de echte weeen kreeg ik op advies van de arts een ruggeprik (omdat het al 2,5 dag duurde voordat het inleiden effect had) dus echt weeen ken ik niet.. Dit zijn echt menstruatie krampen maar die heb ik dit x al vaker gehad.. Die krampen in rug kunnen ze volgens mij ook niet registreren op ctg??? Ik kijk nog even aan wat de kleine gaat doen en anders bel ik dadelijk...
Altijd bellen als je er aan denkt om te bellen! Kan nooit geen kwaad Bij mijn eerste heb ik vanaf de 3e maand al voorweeen gehad, waardoor ik dus de bevalling helemaal niet aan zag komen! Maar goed, langere tijd voorweeen kan dus zeker wel! Heel veel succes alvast en alvast een hele fijne kraamtijd gewenst! geniet ervan! x
Ik heb tot nu toe 2x gebeld omdat ik de baby te rustig vond. De 1e keer was het CTG ook te rustig en klaarde de baby pas na een echo en 2e CTG goed op. De 2e keer was er niets aan de hand. Ik zou voor je eigen geruststelling dus eerst even op de bank gaan liggen en je baby proberen te zoeken, wakkermaken, en anders gelijk bellen. Qua krampen herkenbaar, hier ook veel rugpijn en buikpijnen, bij dochter ingeleide bevalling gehad dus weet het normale natuurlijke beloop ook niet.
ook ik kan je niet helpen in de zin van heb ook niet een normaal beloop van bevalling gehad .. maar als je twijfelt zou ik zeker bellen.. dan kun je altijd kijken wat hun zeggen.. misschien ff langskomen voor ctg en kun je weer naar huis als het niks is, anders ga je misschien bevallen ben benieuwd!
Ik herken het wel, ik heb toen 24 uur minder leven gehad Maar als jij bijvoorbeeld dit de hele nacht ook hebt gehad, ligt zij daar wel gewoon in he, dus dan is ze vast moe! Voor de zekerheid kun je altijd bellen natuurlijk
Ik lag van 7 tot half 9 in bed en steeds wisselen van zij etc maar eigenlijk niet echt een reactie.. Normaal wordt ie ook wakker als zijn zus wakker is en ligt te roepen.. Misschien stilte voor de storm? Ik hou het even in de gaten.. Is nog vroeg natuurlijk...
Ik heb gebeld.. Ga zo naar het zh voor controle.. Ze zei "misschien ben je al begonnen" maar dan lijkt het me dat het heftiger zou moeten zijn en niet alleen in rug? Het is wel pijnlijk maar hoef het niet weg te puffen... Wiebelen moet ik wel om het wat te verlichten.. En mochten het voorweeen zijn dan hoop ik dat het wel wat effect heeft en dat ik niet voor jan *piep* die krampen heb
Uur aan ctg gelegen, echo gemaakt, kleine beweegt goed, nog genoeg vruchtwater, wel wat voorweeen activiteit maar naar inwendig onderzoek blijk ik nog geen ontsluiting te hebben dus al dat gerommel van afgelopen dagen doet niks... Kleine dipt wel af en toe met zn hartslag dus moet ik weer opnieuw aan de ctg en dan op mn zij.. Lig er nu weer half uur aan... Daarna komt de gyn voor overleg..
Moet nachtje ter observatie blijven.. Kon zijn dat die weeen dan toch doorzetten.. Maar ze willen graag de kleine in de gaten houden.. Straks weer ctg! Ze zeiden dat ik me geen zorgen moest maken maar ja ze nemen me toch niet voor niks op???
Misschien om hen zelf 'in te dekken' en het aan de andere kant voor jou makkelijk te maken dat je niet steeds heen en weer hoeft? Als ze bijv 3 ctg's per dag willen maken nu, is het natuurlijk geen doen als je steeds naar huis heen en weer gaat.
Verpleegkundige legde uit dat doordat ik de kleine minder voel, hij af en toe dipt met de hartslag, ik wel krampen heb en ik slechter slaap dat dat alles een reden is om me hier te houden.. Vanavond nog 2 ctg s en om te slapen krijg ik een spuit waarmee ze hopen dat doordat je dan ontspant er ook ontsluiting komt en dat ze dan misschien vliezen kunnen breken... Wanneer dat niet zo is moeten we overleggen wat we gaan doen, of de ctg s moeten goed zijn dat ze me nog doorlaten lopen en ik gewoon nar huis mag of ze gaan kijken bij geen ontsluiting en mindere ctg met dipjes wat we dan gaan doen...