Wellicht kom ik nu niet bepaald snugger over, maar ik heb voor onze kleine meid haarelastiekjes van Lief gekocht. Met aan het uiteinde een bolletje. In het midden zit zo'n zilver ding. Nu snap ik toch niet hoe ik dit in het haar krijg van ons meisje?! Ik bedoel het is niet een grote elastiek, maar eigenlijk 2 kleine. Wie weet hoe dit moet en heeft er wellicht een foto van? Ik voel me nu best dom, maar goed
Volgens mij om de staart/vlecht hern wikkelen (strak) en dan het ene bolletje over het andere en klaar.
hahaha, het werkt zoals gespannen zegt, allebei de kanten eromheen draaien en dan het ene lusje met bolletje over de andere doen. (ik moest ook even puzzelen hoor voor ik het voor elkaar had)
Dat zijn bobbles. Die had ik vroeger heel veel. Hier is een link hoe je ze moet gebruiken: alittleaboutalot: How to use a Hair Bobble
Bedankt voor het filmpje! Nu snap ik het eindelijk. Ik deed het dus al die tijd verkeerd. Ik gebruikte ze ook als gewoon elastiek.
Hahahaha ik ken ze nog van vroeger en mn vader had ook altijd moeite met die dingen. Tot aan frustraties toe haha
Haha ik doe ze in als een gewone elastiek.Ga dit vanmiddag direct op deze manier proberen ziet er makkelijk uit