Welke zwemkleding dragen jullie?

Discussion in 'De lounge' started by tuc, Apr 26, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
?

Welke zwemkleding

1. Bikini

120 vote(s)
    51.3%
  2. Badpak

67 vote(s)
    28.6%
  3. Tankini

40 vote(s)
    17.1%
  4. Anders, nl:

7 vote(s)
    3.0%
  1. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Voor mn bevalling een bikini. Maar mn zoon heeft mn buik zó gigantisch uitgescheurd (lees scheuren van ruim 1.5 cm breed en minstens 30) dat ik het oprecht geen gezicht meer vind. Dat flubbertje boeit me weinig.

Dus een badpak. Mijne lijkt op die van manque alleen bruin en een ceintuur onder mn borsten.

Nu duurt t niet zo lang meer tot ik mn positie badpak aan moet :p ik zit al aardig klem haha

2. floppie888

floppie888 Bekend lid

Sep 3, 2014
    793
    549
    93
    Na 2 zwangerschappen, fors overgewicht en afvallen ziet mijn buik er niet zo mooi meer uit. Ik kies dus voor het badpak. Ik heb een hele simpele van de Decathlon.

3. Lovely83

Lovely83 VIP lid

May 29, 2008
    20,418
    3,298
    113
    Sinds 3 jaar draag ik weer een bikini, daarvoor was ik te onzeker over mijn buik.

4. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

Nov 16, 2007
    10,986
    116
    63
    Ik draag een bikini. Ik vind sommige badpakken ook wel erg mooi maar heb geen borsten (ja nu nog een beetje door de bv;)) dus dan ben ik bang dat ik helemaal plat lijk:$

5. Eppo82

Eppo82 VIP lid

Jun 25, 2007
    15,262
    6,158
    113
    Bikini. Inmiddels wel 2 cupmaten kleiner dan voor de kinderen :confused::rolleyes:

6. 1981Mama

1981Mama VIP lid

Apr 8, 2015
    5,989
    1,439
    113
    Bikini @bmi 33

Na mijn eerste kind een tankini aangeschaft vanwege dik zijn en flubberbuik. Maar ik voelde me zo ongelukkig met die natte lap op mn buik, dat ik hem weer heb ingewisseld voor bikini...
    Als er kans was bekenden tegen te komen zou ik wel voor de tankini gaan (schoonouders zou ik geen probleem vinden)

DastyQueen likes this.
  7. Triangel

Triangel Niet meer actief

Ik draag denk ik maar 1 of 2 keer per jaar zwemkleding. Ik heb een mooie bikini van een duur merk, maar die is me nu te klein helaas. Ik hoop dat ik hem weer ga passen, ik doe aan de lijn dus wie weet. Maar goed, mijn buik is ook niet de mooiste dus ik kan me ook indenken dat als ik hem pas, ik hem dan als nog niet ga dragen. Ik heb daarnaast ook nog een badpak liggen wat ik pas, die draag ik nu dus als ik het eens nodig heb.

8. 1981Mama

1981Mama VIP lid

Apr 8, 2015
    5,989
    1,439
    113
    Toen ik nog grote borsten had, droeg ik wel eens een zwart bikinibroekje en dan gewoon een gladde zwarte BH er boven. Zat by far het allerfijnst en het zag er niet raar uit.
    Tegenwoordig (met kleinere grote borsten) draag ik gewoon een triangel bikini als ik stil lig of naar zee loop. Maar als ik aan de wandel moet dan doe ik gewoon mn bh aan en een shirtje

9. Triangel

Triangel Niet meer actief

Mee eens. Ik denk dat ik ook liever een badpak of tankini zou gaan dragen, maar met een kleine omtrek en een grote cup, is een fijne bikini vinden al best een klus.

10. Micchan

Micchan VIP lid

Jan 24, 2012
    22,458
    2,258
    113
    Female
    Wenen
    Bikini, wel met één geheel als bovenstukje i.p.v. twee cupjes, voel ik me toch wat fijner in met mijn miniborsten. Al weet ik niet of ik deze zomer durf, door de borstvoeding zijn ze weliswaar groter maar er zit echt een heel groot verschil qua grootte tussen beide borsten, geen gezicht. :(

11. KleineLai

KleineLai VIP lid

Dec 30, 2017
    14,308
    28,485
    113
    Ik heb geen bikini of badpak. Ik zwem nooit en op het strand draag ik gewone kleding.
    Ik voel me niet fijn in zwemkleding, te strak, te naakt.

12. Lisanne1811

Lisanne1811 Fanatiek lid

Dec 2, 2016
    3,701
    4,591
    113
    Ik heb een badpak en een bikini. Voorkeur gaat uit naar mijn bikini, maar aangezien mijn stiefdochter die gekaapt heeft ben ik aangewezen op mijn badpak :o:

Riverdale87 and 1981Mama like this.
  13. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

Dec 4, 2012
    10,846
    4,213
    113
    Female
    Zuid Holland
    Een bikini

14. Janna

Janna Fanatiek lid

Ik heb een badpak en een bikini. Voel me beter in mijn badpak, maar dat is dan ook redelijk nieuw, terwijl mijn bikini al heel oud is. Maar ik vind bikini's kopen altijd zo'n drama. Ik heb kleine borsten en in bijna al die bikini's lijk ik plat. In de meeste badpakken trouwens ook hoor. Daarom ben ik ook zo blij met mijn badpak. Dat zit echt super met een dik, stevig elastiek onder de borsten ter ondersteuning en een klein beetje vulling om het nog wat te laten lijken.

15. mamameer

mamameer VIP lid

Jan 21, 2014
    8,178
    4,489
    113
    Badpak! Eentje waar ik mezelf fijn in voel, corrigerend bij de buik en een beetje leuk voor mijn decolate. Niet te bloot, en stevige stof of meer laagjes stof, zodat ik mijn buik een beetje kan verbergen.

16. Aegyo

Aegyo Fanatiek lid

Jan 3, 2015
    2,446
    1,463
    113
    Ik zou het liefst een burkini dragen :rolleyes:

Marchella likes this.
  17. Kipsate

Kipsate Fanatiek lid

Jul 22, 2015
    1,224
    1,240
    113
    Ik ben denk ik geen goed vergelijkinsmateriaal. Als ik ga "vrouwenzwemmen" draag ik een badpak. Als we op vakantie zijn ligt het eraan, of een burqini of een legging met lang shirt. Vroeger altijd een bikini maar daar voel ik mij nu echt niet prettig meer in na 2 kindjes.

zonnetje2015 likes this.
  18. Strandbal

Strandbal VIP lid

May 3, 2013
    8,890
    3,414
    113
    Een badpakjurk.

19. humptydumpty

humptydumpty Fanatiek lid

Apr 9, 2014
    3,637
    1,193
    113
    Tankini of badpak. No way dat ik met mn pizzadeegbuikje me nog in een bikini vertoon!

20. Torretjeee

Torretjeee Niet meer actief

Bikini, mijn probleem zijn mijn bovenbenen een badpak helpt daar helaas niet tegen :D.

Een goedzittend bikinitopje vinden is wel echt drama altijd. Ik snap de maten nooit... vrijwel alle bikini bovenstukjes gaan niet in cupmaat. Waardoor het of te wijd is, of een te kleine cup:confused:

Share This Page