Sinds de zwangerschap heeft m'n buik iets weg van een uitgeleefde zebra. Dus voor mij gewoon een badpak.
Ik heb beide in de kast liggen. Maar draag bijna nooit zwemkleding. Als we ergens heen gaan waar je kan zwemmen hou ik het bij een korte broek en topje.
Een bikini. Wel één met een gewone slip (dus niet zo’n lapje met twee touwtjes) om mijn onderbuik wat te verbloemen en een beugeltop. Die stevigheid heb ik wel nodig. Na mijn vorige bevalling heb ik een dure van Cyell gekocht en gelukkig past hij nog.
Voor wie meer ondersteuning én correctie nodig heeft: de Wehkamp Beachwave-collectie heeft beide. En ook nog op confectie en cupmaat. Dus ook als je 40/B hebt zoals ik, is er een badpak met beugel-BH dat past. Van deze lijn heb ik ook wel eens wat gekocht en de kwaliteit is prima. Zoiets bijvoorbeeld: https://bit.ly/2HzrNlH En Esprit heeft ook een fijn badpak met ingebouwde beugels, die had ik toen ik maat 44 had ofzo.
Ik draag een Tankini. Vind mijn buik niet mooi genoeg voor een Bikini maar een badpak vind ik altijd zo benauwend dus ik zit er liever dan tussen
Bikini en badpak! Toevallig vandaag nog een nieuwe badpak besteld. Een felroze met allemaal glimmende steentjes!
Ik heb altijd een mix & match bikini. Dan wissel ik af met de topjes (dus haltertop, strapless, triangel). Het broekje heb ik meestal een shortmodel.
Ik draag een badpak. Ik zou best nog een bikini kunnen dragen, maar k voel me er niet zo in op mn gemak. Ik heb deze. Ook nog in stippenprint.
Dat is toevallig! Die heb ik ook! En nog één van bonprix, effen zwart en blokjesmotief met beugels. Ik draag om te zonnen wel regelmatig een bikini.