Deze is het geworden. Na 2 kinderen is er van mijn borsten weinig meer over. Deze bikini is voorgevormd en heeft geen spleetje in het midden, daardoor kan ik een beetje valsspelen en lijkt het toch nog wat
Ohh wat mooi zijn deze! Waar komen ze vandaan? Ik heb de laatste tijd heel erg een aversie tegen een normale bikini, omdat ik het idee van in je ondergoed over straat krijg. Misschien word ik preutser, misschien voel ik me gewoon niet goed in mn lichaam.. maar ik begin steeds meer de waarde van mezelf bedekken te voelen. Herkent iemand dit?
Aangezien mijn figuur geen bikini kan hebbenben ik naar de decathlon geweest en heb daareen mooi bordeaux rode zwempak gekocht voor 20 euro en zit super. Bij de lidl heb ik een tankini gehaald voor onder de 10 euro en zit goed, zocht nog een extra setje voor de vakantie.
View attachment 534233 ik heb deze op het oog maar hij is duur en moet eigenlijk even afwachten hoe mijn lijf deze zwangerschap uitkomt
Alieexpress, 9 euro, heb zelf maat l-xl en heb de xl besteld en hij goed op maat, ben er zelf heel erg tevreden over, schijnt ook niet door tijdens het zwemmen en na twee keer wassen ook nog mooi dus ik heb goede hoop dat dit geen misser is haha Was overigens al in 10 dagen binnen.