hoi op veel uitzet lijsten staat wel dat je shampo enzo moet kopen maar nooit precies wat je nu echt moet hebben iemand een lijst met wat je best in huis kan halen en wat je echt nog niet nodig heb ik kom er niet echt meer uit en zo lang heb ik niet meer naar me uitgerekende datum wie helpt me ff een handje ? alvast bedankt sorry ben woord blind en weet niet hoe je sommige dingen moet schrijven xxx danielle,
als je slim bent koop je van die vakantie verpakkingen gewoon voor de eerste paar dagen ik merkte namelijk dat mijn meisje een hele droge huid had en ik daarom speciale spullen voor har moest hebben ik zit dus nu met een aantal flessen die ik alleen voor mezelf gebruik af en toe wat nodig baby lotion klein flesje babie olie (voor de berg etc.) iets voor in het badje als je zelf wilt kun je ook nog een wascreme nemen. vaak zit er in de gratis dozen ook wel kleine proefmonsters zijn ook erg handig.
Het volgende gebruik ik van Zwitsal: Bodylotion Olie Wasgel (1x per week) Badolie (1x per week) Vochtige washandjes (ze gaat om de dag in bad, de andere dag gebruik ik de vochtige washandjes) Haarlotion (gaat ze lekker van ruiken) Shampoo had ik wel in huis gehaald maar gebruik ik helemaal niet (ze heeft nauwelijks haren). Maar wat je nu echt nodig hebt volgens mij? Bodylotion of olie, de rest is eigenlijk extra om je baby te verwennen. PS je schrijft hartstikke duidelijk
ik had ook echt alles gekocht van zwitsal, maar helaas kreeg onze kleine man er allemaal droge plekjes van.en van de shampoo exceem plekken op zn hoofdhuid.dus ik zou er niet te veel van kopen het kan zijn dat ze er allergies voor zijn.ik gebruik nu huidolie van neutral en bodylotion en 3 in 1 washlotion van zarqa
Je hebt van zwitsal ook een schuim voor huid en haar, vind ik wel makkelijk want dan heb je gelijk 2 in 1. Verder is babyolie of bodylotion wel lekker om de kleine mee in te smeren. Als je 't lekker vindt haarlotion.
Helaas reageren heel veel kindjes op zwitsal. Droog huidje, jeuk en soms zelfs geirriteerd huidje. Dat komt door de parfum. Het enige wat ik hier heb kunnen gebruiken van zwitsal zijn de geurzakjes voor in de kast. Heerlijk hihi Heel veel gekregen maar ik heb alleen zeepvrije wasgel gebruikt van kruidvat eigen merk. Hier ook gewoon de haartjes mee gewassen. In het badje lekker wat olie (natusan heeft lekkere olie en dat kon mn dochter goed hebben) Haarlotion had ik ook, maar daar kon ze ook niet tegen. Dus gebruikt, zeepvrije wasgel, badolie en natusan oliespray als "bodylotion"
Ik heb niks van zwitsal. Ik hoor en lees dat kinderen uitslag krijgen, of niet goed reageren op zwitsal producten. Zelf heb ik veel allergieën, dus wil het er niet op wagen. Ik heb een aantal producten van dermocare, en van de hypo allergene lijn van kruidvat.
ik heb helemaal niets gekocht. Bij de verloskundige, in de gratis babydozen en van de kraamzorg heb ik monstertjes gekregen. Zowel van zwitsal, neutral en nog een paar merken. Ben echt blij dat ik vantevoren niets heb gekocht, want je doet er echt lang mee! En op de uitzetlijst staat echt heeeeeeel veel wat je niet nodig hebt. Het enige wat ik heb is vloeibare badzeep, olie en billenzalf (sudocrem en bepanthen). Verder niets nodig. Wilde zelf ook niet beginnen met zwitsal omdat dat zo sterk geparfumeerd is. Vond ik een beetje sneu voor zo'n pasgeboren ukkie. Gebruik nu wel iets met een lekker luchtje hoor.
Ik heb ook niets gekocht maar de proefverpakkingen gebruikt. Ging prima. Mijn zoontje reageerde goed op Zwitsal maar er zijn er inderdaad die er niet lekker op reageren. De tip is dus om vooral niet te veel vooraf te kopen. Zometeen blijf je ermee zitten.
Ik had zo'n beetje alles van Zwitsal, maar kreeg een baby die allemaal rode plekken kreeg van Zwitsal hij heeft een gevoelige droge huid. Dus hier gebruiken we nu badolie voor de zeer droge huid,Neutral wasgel en voor na het badje olie om huid in te smeren. Voor zn gezicht tube van Balneum, is echt een supercreme
Hier een hoop zwitsal ongebruikt in de kast liggen. De kleine kan er niet tegen. Sinds ik ook de shampoo niet meer gebruik is de berg op zijn huidje ook een stuk minder geworden. Voor het badderen gebruiken we geen zeep, alleen shampoo van neutral.
Ik gebruik ook niks van Zwitsal, op de billendoekjes na. Als ik het zou kopen, dan zou ik de parfum vrije versie kopen. Wij hebben nu alles van Natusan. Wij gebruiken de: - Badolie - Olie voor na het badje - Shampoo - Washgel Het spul van de etos is ook erg fijn!
Hier hetzelfde als Aszz Ik gebruik Natusan ( heerlijk spul) en de billendoekjes van Zwitsal of Pampers. Ik heb shampoo, olie voor het hoofdje en badolie Zwitsal vind ik te geparfumeerd.
Hier geen Zwitsal. Mijn zoon van 3 heeft een zéér gevoelige huid, om te voorkomen dat onze dochter ook maar enige reactie krijgt van verzorgingsproducten, kopen we alleen natuurlijke producten. Wij hebben Urtekram gekocht. ( wel uhhhh....Prijzig ) Wij hebben: Shampoo, badolie, zinkzalf en babyolie. Ik weet alleen nog niet wat voor billendoekjes ik wil gaan gebruiken. Ik heb begrepen dat ze bij Etos natuurlijke babydoekjes verkopen! Dus als we weer eens in een 'grote' stad zijn, zullen we die eens proberen
Hier ook geen Zwitsal, maar (bijna) de hele lijn van de Etos (eigen merk). Gekocht tijdens mijn zwangerschap omdat Zwitsal me te duur was ... en heb goed gegokt want het bevalt prima. Vooral de bodylotion, badmelk en wasschuim en het ruikt heerlijk vinden wij.
hier geen problemen met zwitsal, wij gebruiken nu eigenlijk alleen wasgel, sinds kort (eindelijk een paar haartjes!) shampoo en bodylotion. babyolie wel in huis, maar gebruik ik meer op mijn buik tegen striemen, ipv voor dochter. billendoekjes gebruiken we net wat in de aanbieding is. sudocreme heb ik in zoveel babydozen gehad toen ik zwanger was van de eerste dat ik daar nog steeds een flinke voorraad van heb. (gelukkig zijn ze wel even houdbaar)
Ik heb van zwitsal de wasgel, shampoo en bodylotion gekocht. En een potje sudocreme. Het lijkt mij meer als genoeg. Misschien reageert onze kleine er allergisch op en dan zit je met al die flesjes. Maar hopelijk blijft een allergische reactie uit, want ik vind zo'n kleintje die naar Zwitsal ruikt heerlijk!!
wij gebruikenwel shampoo. haarlotion voor het heerlijk ruiken wasgel voor een kattewas op de commode badolie voor in bad of badschuim voor in bad olie voor het huidje zachte creme voor droge plekjes of een beetje voor haar gezicht met deze koude dagen sudocreme is trouwens erg handig (niet zo enorme pot kopen hoor, je mag maar dun smeren) groetjes!
Wij hebben alle van Zwitsal weggedaan want Louise kreeg er gigantische uitslag van. Wij gebruiken Etos eigen merk maar ook Natusan en Natalis (uit het kraampakket) vonden we erg fijn. We gebruiken, badolie en wasgel, bodylotion en haarlotion. Verder veel bepanthen.