Volgens mij heb ik gisteravond de luiertas iets te hard neergezet want de babyfoon maakt geen contact meer! De unit die in de kamer van Joey staat geeft duidelijk de temp aan en geeft aan'; geen contact. De unit die hier in de woonkamer staat blijft knipperen maar doet verder niets. De batterij hiervan is nog vol trouwens. Iemand enig idee hoe dit te verhelpen is want hier in huis kan ik niet zonder! (En maandag helemaal niet als we uit het ziekenhuis zijn) Het is de Alecto 99 Groetjes Roxanne
Misschien alle twee de units even van de netspanning afhalen en uit de ouderunit even de batterijen verwijderen. Even wachten (15 minuutjes) en dan alles weer opnieuw aansluiten?
Hi Jacky, Dat heb ik al een paar keer geprobeerd. Ik vind het heel vreemd want toen we thuiskwamen deed hij het nog en 4 uur later niet meer. Ik heb nieuw batterijen erin gedaan, ook dat wil niet helpen. Denk dat ik Alecto maar moet bellen maandag. Echt balen want hij is nog geen jaar oud.
Heb je de unit op de kinderkamer ook al via het knopje uitgezet? en die in de huiskamer uit de oplader gehaald en dan uitzetten? dit wil namelijk bij ons goed helpen als we weer eens geen kontact hebben... wij hebben dezelfde alleen dan van Philips
Dat wil helaas ook niet werken.... Valt me nu wel op trouwens dat als ik de ouderunit uitzet hij wel een toon geeft en als ik hem aanzet niet. Terwijl dat wel hoort. Ik vrees dat ik een nieuwe moet kopen...
Gewoon even bellen/mailen met Alecto. Ik heb zelf een andere versie, maar ook problemen gehad met ontvangst. Lag hier vnl aan oplader, maar ook is het (nog steeds) zo dat als je maar even aan de babyunit komt (bv omdat je hem verplaatst met stoffen of als je hem gebruikt hebt als je op visite bent geweest) hij daarna niet zomaar weer contact maakt. Het snoertje wat je in de babyunit plugt is erg gevoelig. Even heen en weer wiebelen is het enige wat hier dan werkt. Van tijd tot tijd lopen de batterijen hier ook heel snel leeg van de ouderunit. Verder een prima ding.
Als ie nog geen jaar oud is heb je sowieso nog garantie. Wellicht kan je een leenapparaat krijgen. Zou maandag gelijk ff bellen!
Ik heb hem gekregen bij een abonnement van Ouder van Nu, dus er zit na 6 mnd geen garantie meer op. Dus als iemand een bonnetje voor mij heeft zou ik heel blij zijn!
dat probleem hebben wij ook gehad ondertussen hadden we een nieuwe gekocht omdat we dachten hij is echt kapot en we konden niet zonder, een paar dagen later gingen we de gebruiksaanwijzing nog eens lezen daar staat in dat je hem kan resetten dat hebben we gedaan en toen deed hij het weer nu hebben we er dus 2,dat is nu wel handig aangezien de 2 e onderweg is.
bij ons hielp het ook niet om de batterijen er uit te halen moet echt gereset worden dat moest door op een bepaalde volgorde op wat knopjes te drukken staat in je boekje ik weet niet meer precies hoe het moest
Nou hij doet het echt niet meer. Ik heb een nieuwe besteld en die komt Dinsdag binnen. Ik heb van mijn vriendin even een babyfoon kunnen lenen voor 2 nachten. Vooral voor morgen nadat we thuis zijn nadat zn buisjes zijn gezet vind ik het fijn dat ik hem kan horen. En aangezien ik s'nachts bijna niet hoor in huis, dan slaap ik ook weer lekker!