halloo ook ik zit in dubio en strijd met manlief meisjes naam zijn we uit: Loïs maar jongensnaam: Finn (ik weet t wordt steeds populairder, maar ik vind hem erg mooi) of Billie....(vindt manlief geweldig plus staat niet in top 10, k vind hem ok leuk, maar hopenlijk ook over 1 jaar of langer) wat zouden jullie kiezen?
Ik zou zeker voor Finn gaan. Veel stoerder en ook leuk voor een volwassen man. Billie vind ik sowieso al wat minder, maar ik vind het ook echt een kindernaam. Bovendien kort je het al snel af als bil en dat vind ik voor een kind ook niet echt leuk. Dan maar een wat populairdere naam. Succes met kiezen!
Leuke meisjesnaam zeg! Heel mooi Loïs Finn vind ik ook leuker dan Billie. Finn staat momenteel 12e in de top 20 en is dus idd erg populair ( http://www.svb.nl/internet/nl/regelinge ... /index.jsp ).. dat vind ik persoonlijk altijd wel jammer, maar als het het voor jullie echt dé naam is, zou ik me er daardoor niet van laten weerhouden.
minipi...dat vind ik dus ook van Billie, als het een volwassen man is, en zich voorstelt: ik ben billie...dat klinkt niet zo als ik ben FInn.... hmmm toch maar eens goed spreken met manlief... ben benieuwd naar meer reacties
Lois vind ik een geweldige meisjesnaam! Ik ken twee Loisjes en het zijn twee mooi, lieve blonde meisjes. Verder vind ik de jongensnamen niet zo mooi. Billie niet en Finn ook niet. Sorry..
Ik zou zeker voor billie gaan, Heb ik altijd een stoere jongens naam gevonden. Kan hem nu alleen zelf niet gebruiken omdat mijn man het een afschuwelijke naam vind. Ik vind billie zeker leuker dan Finn dat hoor je zoooo veel En ik kan het weten werk al 5 jaar op verschillende peuterspeelzalen. Maar goed iedereen zijn eigen keus natuurlijk he! succes met kiezen! Ow ja en de meisjes naam is echt hel leuk! Groetjes
billie vind ik afschuwelijk! denk eens aan hoe ze die gaan afkorten! lois en finn vind ik wel heel leuk.
dat vind ik dus ook, maar wordt het wel echt afgekort... je hebt ook jaim(y) en joe(y) alleen bij billie wordt het Bil ja... je kunt ook van andere namen een afschuwelijke afkorting krijgen
ik vind billie zeker stoer...en idd hoor je deze ookn iet zo vaak (tanja jess haar zoon heet zo) Meisjes naam is definitie gekozen
Finn vind ik ook erg leuk, maar inderdaad wel veel gekozen. Lois: ook leuk maar niet zo leuk als Finn. Billy: niet mijn smaak.
Ik zou voor Finn gaan... Loïs vind ik mooi.. Overigens.. met die top20 van namen... Mijn dochters naam stond toen ik hem gegeven heb om nr. 3 ofzo... En ze heeft alleen op de psz bij een meisje in de klas gezeten die ook zo heette en maar een half jaartje... En op zwemles zat er een meisje bij haar in met dezelfde naam voor 6 weken.. maar verder geen last gehad... En nu staat de naam er ook al niet eens meer tussen... Dus gewoon doen wat je leuk vindt...