Hoi, We verwachten ons derde kindje deze zomer en zijn ons aan het orienteren op namen; wie heeft inspiratie? Dank vast!
Ik zou in ieder geval weer voor een scandinavische naam gaan bv: Lars Finn Nils Rune Sverre Britt Lotta Ronja Marit Elin
Hoi, Ik vind dat Nederlandse namen er ook goed bij passen. Deze namen zijn hier inmiddels zó ingeburgerd! Meisje: Flore Lise Niene Jinte Silke Janne Fenne Jongen: Siem Mees Ferre Jurre Wout Stan Thijs Stijn Siebe Dirk Bram
- Jorn - Jesse - Jelle / Jelte - Ruben - Niels - Marit - Lieke - Janne / Janna - Inge / Inger - Mila - Noor - Britt
Heb je wel enige voorkeur? Met een bepaalde letter beginnen... aantal lettergrepen.... herkomst land?
Meisjes : Flore Minne Jelte Jelke Winne Noa Amber Zita Senna Sienna Fenna Frann Rane Skade Noy Yoica Yinthe Yara Siel Denia Daria Liv Nona Jelly Pien Pippa Jongens : Tibo Sebe Senne Giel Ilan Cian Ian Jelco Vince Brick Birger Staf Iegor Rens Jesko Luca Jokke Dries Enio Chenco Elias Yardi Yardo Kayo Sjard Dayco Warre Wannes
Wow ladies! Wat een tips! Hier kunnen we zeker wat mee. We gaan es lekker puzzelen! Ik had niet verwacht dat jullie zo snel en massaal zouden reageren, hardstikke leuk! Dank allemaal voor de tips, en ik zal tzt de naam erbij zetten. groet Maud
Een heeeeeeel ander vraagje! Zo vaak hoor je de naam Mats niet. Toen wij kraamhulp hadden en ze hoorde dat onze zoon Mats heette zei zij dat ze vlak voor ons had gekraamd bij een gezin met een dochter, Bente en een zoontje Mats. Ben dus even heel benieuwd! Weet je de naam nog van je kraamhulp? Zal wel heel toevallig zijn natuurlijk, maar wilde het toch even vragen!