Ik ben nog niet zwanger, maar ben al wel een beetje aan het rondkijken voor namen. Ik weet namelijk dat dit nog lastig gaat worden.... Mijn zoontje heet Finn en ik zou eigenlijk het liefst een naam erbij willen die ook een dubbele medeklinker heeft. De namen Tess en Lenn vallen af. Deze kunnen helaas niet. Hebben jullie leuke ideeën? Zo niet, zijn andere korte krachtige 1-lettergrepige namen ook van harte welkom!!!
ik dacht gelijk ook aan sepp en britt. Maar finn en britt zou ik niet samen nemen, dan krijg je de reacties waar zijn noor en dain?
Lynn (haha Finn en Lynn, maar misschien Jae Lynn?) Quinn (haha staat ook een beetje jut en jul...) Senn uhm....kom niet veel verder...
Moeilijk he!!!! Ik zie op zich wel aardige namen voorbij komen, maar niet dat ik echt het wow gevoel heb. En dat moet je bij een naam wel hebben vind ik.... Dus kom maar op!
Kess Sepp Jazz Syll Jill Lizz Jess Liv Dex Dax Seth Just Mick Moeilijk!! Ik ben zelf helemaal weg van Vinn! Maar dat is zo goed als de zelfde naam als Finn! Succes!
Finn & Glenn Finn & Sill Finn & Neill Finn & Kjell Finn & Zebb Finn & Todd Finn & Raff Finn & Cliff Finn & Yann Finn & Sepp/Zepp Finn & Jurr Finn & Ferr Finn & Wess Finn & Kess Finn & Cass Finn & Scott Finn & Matt Finn & Brett Finn & Lizz Finn & Jill Finn & Yaëll Finn & Lott Ik zou trouwens niet iets al te geknutselds kiezen...dan wordt het altijd verkeerd geschreven en is het alleen maar 'omdat het dan hetzelfde is als Finn', zeg maar...
Zo dat zijn er veel. Bedankt! Nou, dat is ook mijn idee hoor. Het moet wel echt een naam zijn, anders wordt het gewoon wat anders hoor. Dan maar geen dubbele medeklinker. Maar ik vind dat het wel het leukst staan.
Waarom ga je niet gewoon op zoek naar leuke korte namen die eindigen op een medeklinker (staan er genoeg van op internet), dan kun je zelf een extra medeklinker toevoegen! Ik snap alleen om heel eerlijk te zijn het nut van die extra medeklinker niet helemaal hoor... maar ieder z'n smaak. Succes met de zoektocht!
Had t zelfde idee met dubbele medeklinker.. Vond Senn meisjesachtig dus wij zijn voor onze zoon voor Cenn gegaan.. Veel positieve reacties gekregen