moeilijk zeg.. een leuke jongensnaam.. ! maar deze naam vinden we allebei erg leuk.. Milon.. spreek je zeg maar uit als milan alleen dan met een o.. wil graag weten wat de reacties zijn.. thnx!
Ik vind Milan eerlijk gezegd leuker dan Milon. Er is een grote kans dat jouw zoontje alltijd zijn naam moeten spellen en zal (gezien het grote aantal Milan's) waarschijnlijk zeggen: ik heet Milon, dat schrijf je als Milan maar dan met een "o". Maar als jullie het een leuke naam vinden, dan moet je het gewoon doen hoor! Het is wel origineler dan Milan!
bedankt voor de reacties..! ik vind het zo moeilijk voor een jongen.. zie geen een naam waarvam ik denk.. ja dat is leuk.. ik hou niet van de doorsnee top 10 namen en ook niet van van die bedachte namen.. dylano ofzo.. dit wordt nog wat!
Mignon (uitspaak Mion uiteraard)vind ik mooier en is een echte franse naam. Milon vind ik te gemaakt, niet mooi dus
Ik moest meteen denken aan een sportschool. Mijn zusje (haar zoontje heet Milan) zit op een sport genaamd Milon. Home - Milon Cirkel Vind het overigens best een leuke naam, aangezien Milan al vrij veel voorkomt.
hmm vind het echt niet lelijk, maar met het gevaar dat ze steeds milan gaan zeggen zou ik het niet doen.
Dan denk ik meteen aan vlees dus dat lijkt me helemaal niks.... Ik zou eerder voor Milo gaan dan voor Milon...