op 12 juli 2016 om 02:15 is Hamza Eymen geboren na een hele snelle treinvaart bevalling waar me man zelfs het niet gered heeft om erbij te zijn. Hij weegt 3476 gram en is 51 cm. We zijn nu volop aan het genieten. Grote zus is ook trots en af en toe jaloers.
Van harte ♡ gefeliciteerd! ♡ lieverd! Wat is 'ie prachtig! Bekijk bijlage 507385 Lekker van genieten met z'n viertjes!
Bedankt allemaaal 11 juli ongeveer om 23:30 ging ik lekker douchen. Na het douchen zou ik gaan slapen en viel dus net in slaap en knap! om ongeveer 00:30 braken mijn vliezen. Daarna kreeg ik gelijk om de 2.5 min weeen. Ze waren nog niet heel heftig. Ik Had wel gelijk de vk gebeld om 01:00 omdat mijn eerste bevalling heel snel ging is ze direct gekomen. Voordat zij kwam werden de weeen heftiger. Om ongeveer 01:30 kwam ze en had ik al 4 cm. ziekenhuis gebeld en we mochten gelijk komen. Ik ben met de vk gereden omdat mijn man schoonmoede moest ophalen voor ons dochtertje. Ze kon natuurlijk niet alleen blijven. Vk vond het beter dat we niet op mijn man gingen wachten. Onderweg begon ik ergere weeen te krijgen.. We gingen de kamer in en begon al persweeen te krijgen op de rolstoel haha. Moest nog mijn jas en onderkleding uittrekken. Ik Kreeg gewoon persdrang. Ging gelijk liggen en ja hoor 10 cm. Na 7 min persen is hij geboren om 02:15. Dus binnen 3 kwartier van 4 naar 10 cm. Ben niet veel uitgescheurd, 4 kleine hechtingen. Ben maar 200 cc bloed verloren. Als ik me goed voelde en kon douchen mocht ik al naar huis. Ik voelde me prima en na het douchen aangekleed en om 05:00 uur in de ochtend gingen we naar huis. Mijn man heeft het trouwens niet gered helaas omdat het dus zo snel ging. Toen hij aangekomen was was hij dus net geboren en hij wel op tijd gekomen voor navelstreng uitkloppen en knippen. Ik vond het best jammer maar kon er natuurlijk niks aan doen. Vk vroeg zelfs of ik wilde wachten met persen, Nou wie Kan dat nou
Gefeliciteerd! Hahaha, wachten met persen nou dat heb ik ook geprobeerd en daardoor heeft manlief de laatste 2 minuten van de bevalling meegemaakt bij de tweede. Maar een pretje was het niet en langer dan 10 min hield ik dat ook niet vol hihi. Geniet van elkaar!
Gefeliciteerd! Fijn dat het allemaal zo vlot verlopen is. Hihi geen idee of kan je wachten met persdrang. Hier geperst zonder persdrang.
We zaten even samen in het "hopen op een baby 2016/2017" topic, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! Veel geluk!