Hallo allemaal, Inderdaad Kim is bevallen en we zijn nu de trotse pappie en mammie van onze 3550 gram wegende Dain (spreek uit als deen). En wat een zware bevalling was het voor Kim. Dinsdagavond voorween die rond 0.00 uur overgingen in echte weeen. Zo rond de 5 minuten een wee van een minuut. Twee keer gestript en om 14.00 op woensdag door de verloskundige Medea van Alnatal, zijn thuis de vliezen kapotgemaakt. Omdat er geen vooruitgang zat in de onstluiting en omdat er poep in het vruchtwater zat, zijn we naar het ziekenhuis gegaan. Daar aangekomen heeft Kim een aantal uur vreselijk pijnlijke weeen gehad en is besloten om een ruggeprik toe te dienen. Verlost van de pijn en weer terug op de verloskamer heeft ze een weenopwekker in het infuus gekregen. Dain reageerde heel sterk op de weeen en zijn energie nam daardoor af. Tijdens het persen is toen besloten om Dain te halen met zo'n dop op zijn kop en een flinke knip bij Kim. (Al met al is ze 25 uur onfgebroken bezig geweest en ik ben net zo trots op haar als op die mooie kleine vent. Bikkels zijn het.) Ziet er raar uit dan hoor, je eerste kennismaking mat je baby en dan ziet ie er toch wat raar uit met zo'n groot hoofd. Maar ik heb even gehuild bij het vasthouden van die kleine. Wat mooi zeg! Omdat Kim een beetje koorts had en Dain in het water gepoept had is dus besloten om Dain 2 nachten in de neonatale(?) afdeling op te nemen om te controleren of hij geen infectie of iets opgelopen heeft. Ik ben net weer terug uit het ziekenhuis: Dain is goed aan het opdrogen, hij probeert al een beetje aan de borst te gaan en met Kim gaat het ook goed. Met een beetje geluk mag Dain vanmiddag bij Kim op de zaal blijven en kunnen we morgen als gezinnetje naar huis. Voor de dames die nog moeten bevallen : een betere bevalling toegewenst dan de onze en voor allemaal fijne dagen met jullie gezinnetjes. Groeten van Kim en Michel
Van harte gefeliciteerd Kim en Michel En welkom Dain Hele fijne kraam en feestdagen met jullie gezinnetje
Gefeliciteerd met jullie kleine ventje! Wat een leuke naam ook! Ik hoop dat jullie snel met zn drietjes thuis zijn!
van harte gefeliciteerd met jullie zoontje! naar lang wachten toch beloond Hoop dat je een hele fijne kraamtijd tegemoet gaat, en dat je goed hersteld van je zware bevalling. patricia
Gefeliciteerd met jullie zoon! En dan zeggen ze dat mannen niet goed kunnen kletsen........... leuk hoor! Pim
Gefeliciteerd met de geboorte van Dain; mooie naam. Erg leuk dat de kersverse papa "zijn" bevallingsverhaal verteld. Hopelijk mogen mama en kind vandaag naar huis; heerlijk zo vlak voor de kerstagen. Een mooier cadeau kun je toch niet wensen. Silly
'met een dop op zijn kop' haha, moet ff lachen hoe je dat omschrijft! gefeliciteerd met jullie zoontje!
Bedankt voor jullie reacties! Michel heeft goed verwoord hoe de bevalling is verlopen, dus daar heb ik eigenlijk weinig aan toe te voegen. Alleen dat het moment dat ik Dain op mijn borst kreeg, ik die hele bevalling alweer vergeten was! We gaan nu lekker van de kerst genieten met z'n 3tjes!
Gefeliciteerd! Ik ben ook 21 uur bezig geweest, maar dat ging heeeel anders dan dit verhaal.....poeh he!