Hoi, Ik ben op zoek naar een huishoudelijke hulp. iemand tips hoe ik aan een betrouwbaar iemand kan komen voor 1x in de 2 weken? Zijn voornamelijk de dingen waar ik zelf niet aan toe kom.
mijn familie en vrienden wonen niet echt bij ons in de buurt dus dat is een beetje lastig. we wonen in een dorp en werken beide buiten het dorp.
hey douglas! via via gaat, zeker als je een 'gegarandeerd' betrouwbaar iemand wilt, het beste denk ik. hoewel- ik had een zogenaamd 'heel goede' via een collega, maar die deed totaal niet wat ik wilde/verwachtte en gebruikte overal azijn voor: vreselijk!!! maareh, aangezien we beiden in drenthe wonen heb jij misschien interesse? anders wellicht een advertentie in plaatselijke supermarkt??
Heej klingel, ik hou ook niet echt heel erg van azijn eerlijk gezegd...waar deed ze het dan allemaal op? Waar woon je ongeveer in drenthe?
Misschien hangen er in de supermarkt wel advertenties van mensen die een adres zoeken waar ze kunnen komen schoonmaken. Of je plaatst er zelf één. Je kunt in de regionale weekkrant ook voor volgens mij een klein bedrag je advertentie plaatsen. Succes ermee!
marktplaats staan ook veel advertenties. Maar of iemand dan betrouwdbaar is... durf het niet te zeggen.
Of kijk even hier op: aanbod en vraag van huishoudelijke hulp en huishoudelijk werk, dat is sopje! Huishoudelijke hulp of hulp bij huishoudelijke werkzaamheden. 12,50 per uur (all-in)
ze deed het OVERALLL op! vreselijk! maar- lag ook een beetje aan mijzelf denk ik dat ze niet beviel; ik was ws niet duidelijk over mijn wensen (en te aardig?) tegen haar in t begin. wij wonen in de buurt van meppeltje, en jij?
Heb me vrijblijvende ingeschreven op de onderste site Barbera! ben benieuwd of ze een match hebben bij mij in de buurt! @ Klingel: ik woon in de buurt van het Emmense!
ha, wat geselli! hoop dat je iemand kan vinden via die link, missch moet ik dat ook maar even doen...
Ik heb net iemand gevonden via marktplaats. Had mailtjes uitgeprint als referentie, en heb ook gewoon haar adres enzo gekregen. ze woont vlakbij mij en het klikte goed tijdens het gesprek. Ze had wel voor 60 mensen kunnen gaan werken, maar ze wil het liefst voor jonge gezinnen werken, omdat ze zelf nog weet hoe zwaar dat kon zijn Ze gaat pas over anderhalve week beginnen, dus ben benieuwd! Al heb ik niet zoveel moeite met azijn, is een prima schoonmaakgoedje...