Dames, Ik sta binnenkort op een braderie met merkkleding voor kinderen. Ik twijfel wat het beste is. De kleding op maat leggen. Dus 1 gedeelte bijvoorbeeld 98/104. Ander gedeelte 110/116...enz. Óf op soort neerleggen. Dus bijvoorbeeld dezelfde shirts, in alle maten op 1 stapeltje neerleggen. Het laatste zal er wel een stuk rustiger uitzien maar ik vraag me af wat fijner kijkt en uitnodigend is. Ik heb niet van alle kledingstukken álle maten... Soms hele maatseries, soms maar 1 of 2. Waar zouden jullie eerder tussen kijken?
Dat is duidelijk En hebben jullie ook tips/ideeën hoe dat te organiseren? Want als je het in stapels naast elkaar ligt het natuurlijk zo door elkaar....
Hang een grote aanduiding aan je tafeltje od over welke maat of maten de stapel gaat. Dan bijv. vooraan de t-shirts en daarachter de broekjes. Meisjes apart van jongens (unisex evt op nog een aparte stapel, maar meestal zijn ook de verhoudingen verschillend heb ik gemerkt, meisjesjeans in dezelfde lengtemaat is smaller).
Je zou ook nog met (doorzichtig) plastic dozen kunnen werken, dan hou je het wel meer bij elkaar, maar kan wel wat rommerliger ogen.
Op maat en dan de maten op vellen papier er duidelijk bij schrijven. En dan per maat nog per soort. En ook erbij wat je er voor wil hebben qua prijs. En setjes apart bij elkaar leggen of hangen.
Ik zie al super goede tips en ideeën dank! Ik zat ook te denken aan van die plastic lage bakken maar ik denk dat dat weer niet zo mooi staat. Dus ik denk dat het inderdaad maatrijen worden. De kraam is 1,5 meter diep dus ik denk dat ik mooi 1 maat in 1 rij kwijt kan. Rechts daarvan weer de volgende maat enz. Maar dan zit ik met de maataanduiding. Ik heb grote felgroene kartonnen platen die ik kan gebruiken. Deze kan ik bijvoorbeeld voor aan elke rij hangen. Maar valt dit goed genoeg op?
Ik zou ook een touw spannen. Zo ook nog wat eye catchers ophangen. Plastic bakken (als je ze hebt) voor onder de kraam, deels gekant. Voor de artikelen met kleine prijsjes. En natuurlijk een kleed meenemen voor op de kraam of van dat tafelkleedrolpapier (kan je evt nog wat opschrijven)
Leg het thuis is alvast klaar, als voorbeeld dan kun je beetje schuiven als he niet bevalt en weet je daar meteen hoe je het wilt. Hang eye catchers op. Heb je tasjes? Genoeg kleingeld?
Bedankt voor de tips! Tasjes en kleingeld heb ik. Ook kleden e.d. is aan gedacht zit alleen nog even met die maataanduiding. Hoe ik dat netjes en overzichtelijk kan aanduiden. Ik sta met nieuwe merkkleding voor kinderen.
Dan zou ik het dus op soort leggen... Ik denk dat de meesten hier dachten dat je met oude kleding ging staan.... Of heb ik het mis dames?
kun je evt A4 plastificeren? Dan zou je deze aan de bakken kunnen plakken Of je maakt een deel meisjes maat 50/86, meisjes 92-116, meisjes 122-176 en zo ook voor jongens...