Ook al is dit het topic gedichten.. kan die er ook wel bij toch Zelf dacht ik aan de zin Lang gewacht, toch gekregen Welkom lieve.... maar weet niet zeker of deze het Echt is.. Welke zinnen hadden jullie op het kaartje staan na een zwangerschap dat niet vanzelfsprekend is/was
wij doen waarschijnlijk deze: Een jaar geleden was je nauwelijks werkelijkheid, een stille wens in onze dromen... Vandaag ben je een en al realiteit, het mooiste dat ons is overkomen!
Op deze site staan verschillende mooie gedichtjes : Gedachten-gedichten.nl | Na lang wachten Miss dat hier iets tussen staat ?
Wij wilde een gedichtje zodat de mensen die wisten dat we via icsi zwanger geworden zijn zouden denken, mooi gedicht en van de mensen die het niet wisten het gewoon een mooi gedicht vinden, we wilden het niet te zwaar deze is het geworden, 'Wie dit kleine meisje ziet, Gelooft zijn eigen ogen niet, En zal moeten beamen, Wonderen maken je nog altijd samen'
Na 4,5 jaar mmm hadden wij Een droom de werkelijkheid, de werkelijkheid een droom. bij onze eerste,ook na mmm het begin van een nieuw leven zo heel erg mooi en klein, het is niet te beschrijven hoe blij we met jou zijn.
Ik wilde: Lang gewacht, niet verwacht, toch gekregen. Heb het niet gedaan wegens overlijden van m'n man, heb toen een gedicht namens hem gemaakt aan m'n dochter .
Wij hadden onder de koptekst: Intens verlangen, vol liefde ontvangen En als solo-regel op de linker binnenpagina: De mooiste dingen zijn het wachten waard
Wij wilden het luchtig houden en hadden, kort maar krachtig: Welkom kleine vent, het is geweldig dat je er bent.
Wij hadden... Na een hele hoop pogingen... Klein en heel bijzonder Wij hebben jou een naam gegeven Maar eigenlijk heet je wonder
Wij hadden Vele reizen zijn bijzonder Maar het grootste wereldwonder Is voor ons nu heel dichtbij Want dat wonder, dat ben jij! Wij reizen heel graag en zijn nog naar india geweest toen ik zwanger was! Daarnaast hadden wij ook altijd gedacht dat we moeilijk zwanger zouden worden, maar ik was spontaan zwanger!
Als zin hadden we : Dankbaar,gelukkig en trots ! Als gedichtje hadden we Soms word een kindje zomaar geboren Soms word een kindje precies gepland Wij mochten er niet bij horen Wij hebben erachter aan gerend Maar intens gelukkig alle moeite beloond Dit wonder kindje wat voortaan bij ons woont
Ik zou in een gedichtje niet specifiek verwijzen naar een mmm, het is toch een feest dat je kindje er is. Het grote genieten mag beginnen. Wij hebben er bewust niet voor gekozen ook omdat ik het voor onze dochter niet leuk vond als dat op haar kaartje stond.